Beantwoord

Webbrowser werkt beter dan de app?

• 24 december 2017
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Klopt het dat de webbrowser beter werkt dan de app?
icon

Beste antwoord door Prenger 24 december 2017, 14:07

Hoi Jair,

het gevoel dat de web brouser beter werk dan de app kan deels wel kloppen, de app moet eerst de gegevens ophalen verwerken en dan presenteren, met de web browser ben je al ingelogd en de data
kan direct verwerkt worden door de server, de brouwser display’ed het dus alleen maar en de app moet ook nog stukje authenticatie doen, zit hem in enkele seconden.

Tevens vind ik zelf de website wel tot nu toe overzichtelijker, maar dat is meer persoonlijk.
ik heb ff een stukje van de nieuwe app mogen aanschouwen en er zijn punten sterk verbeterd.
release datum is niet bekend.

groet,
richard
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +10
Hoi Jair,

het gevoel dat de web brouser beter werk dan de app kan deels wel kloppen, de app moet eerst de gegevens ophalen verwerken en dan presenteren, met de web browser ben je al ingelogd en de data
kan direct verwerkt worden door de server, de brouwser display’ed het dus alleen maar en de app moet ook nog stukje authenticatie doen, zit hem in enkele seconden.

Tevens vind ik zelf de website wel tot nu toe overzichtelijker, maar dat is meer persoonlijk.
ik heb ff een stukje van de nieuwe app mogen aanschouwen en er zijn punten sterk verbeterd.
release datum is niet bekend.

groet,
richard
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jair,

Welkom op de community. Goed dat je ons hier hebt gevonden!

@Prenger, bedankt voor je antwoord!

Het klopt inderdaad dat wij druk bezig zijn met het verbeteren/vernieuwen van de app.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen