Website en mail 3 juni tijdelijk niet beschikbaar

• 2 juni 2017
  • 8 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13
We groeien hard. Daarom hebben we zaterdag 3 juni onderhoudswerkzaamheden aan onze systemen. We zijn tijdelijk niet bereikbaar via onze website en e-mail. Ook Mijn Energie en de App zijn tijdelijk niet beschikbaar. We werken er hard aan om zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn. In de loop van de dag verwachten wij weer in de lucht te zijn. Zodra de werkzaamheden voorbij zijn zal dat in dit topic vermeld worden.

Na deze werkzaamheden kunnen we je nog beter, slimmer en sneller incasseren en terugbetalen. Wel zo makkelijk!

Mochten jullie zondag 4 juni nog niet in de app, Mijn Energie of website kunnen horen we het graag.

Bedankt voor je begrip!

Met vriendelijke groet,
Tanja

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Is dat nu wel zo slim om in de website (die niet bereikbaar is) te vermelden dat de werkzaamheden zijn afgerond of is het forum wel bereikbaar tijdens deze werkzaamheden.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi John,

Heel scherp! De community blijft volledig bereikbaar :)

Groetjes, Tanja
Hoi,

De onderhoudswerkzaamheden zijn goed gegaan. Inmiddels is alles weer in de lucht!

Fijn weekend,
Groet Yentl
Nou op 4 juLi heb ik al enige dagen de volgende ervaring met de app van Qurrent:
Vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip. Nou ik heb hier helemaal geen begrip voor dus doe er wat aan deze flauwekul.

Waar wordt hier uitleg over gegeven, of een termijn of wat te doen. HEEEEL Slecht
Hoi FWVandeLaar,

We zijn ervan op de hoogte dat er een melding in de App wordt gegeven dat de App onderhoudswerkzaamheden heeft.
Om dit zo goed en snel mogelijk op te lossen, vragen we zoveel mogelijk leden om een screenshot te sturen van de melding.
In dit topic kun je het screenshot sturen en houden we je op de hoogte van alle updates.
Er wordt heel hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Alvast bedankt!

Groeten van Vita
Badge +3
Hoi FWVandeLaar,

We zijn ervan op de hoogte dat er een melding in de App wordt gegeven dat de App onderhoudswerkzaamheden heeft.
Om dit zo goed en snel mogelijk op te lossen, vragen we zoveel mogelijk leden om een screenshot te sturen van de melding.
In dit topic kun je het screenshot sturen en houden we je op de hoogte van alle updates.
Er wordt heel hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Alvast bedankt!

Groeten van Vita

Ik krijg ook nog steeds de onderhoudsmelding in de app op mn smartphone.
Graag hoor ik een technisch antwoord, zodat ik wellicht ook technisch mee kan denken.
Met bovenstaand antwoord kan ik helemaal niets, omdat ik me niet kan voorstellen dat je uit dit screenshot enige zinnige info kan halen.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi A.Markesteijn,

Ik verwijs je graag naar deze topic.

Hier kun je alle technische ontwikkelingen en updates van deze kwestie bijhouden.

Groeten van Giulia

Reageer