Beantwoord

Website "Mijn Qurrent" niet bereikbaar na inloggen 5 oktober 2018

  • 5 oktober 2018
  • 13 reacties
  • 237 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
nadat ik inlog via Mijn Qurrent krijg ik de volgende melding.

Server Error in '/' Application.

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /v2/fv2
icon

Beste antwoord door Maarten 17 oktober 2018, 09:21

Ik heb een workarround voor dit probleem gevonden:
Wanneer je niet correct wordt doorgelinkt na dat je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld krijg je de melding : Server Error in '/' Application.

Deze melding heeft de url: https://mijn.qurrent.nl/v2/fv2
Maak dan hier van handmatig: https://mijn.qurrent.nl/v2
Enter en dan werkt alles.... 🤓
Het is niet zoals het hoort te zijn, maar op deze manier kom je wel verder.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hi Maarten,

Inmiddels moeten er geen problemen meer zijn bij het inloggen!

Groet, Joost
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Maarten,

bedankt voor je berichten.

Goed om te lezen dat je zelf al een workarround om dit probleem hebt weten te vinden. Zoals je zelf al aangeeft is dit voor het moment een goede oplossing maar de taak staat bij onze IT-afdeling nog steeds open om het inloggen in Google Chrome weer volledig mogelijk te maken.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge
Ik heb een workarround voor dit probleem gevonden:
Wanneer je niet correct wordt doorgelinkt na dat je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld krijg je de melding : Server Error in '/' Application.

Deze melding heeft de url: https://mijn.qurrent.nl/v2/fv2
Maak dan hier van handmatig: https://mijn.qurrent.nl/v2
Enter en dan werkt alles.... 🤓
Het is niet zoals het hoort te zijn, maar op deze manier kom je wel verder.
Reputatie 1
Badge
Hoi Julian,

Het lijken haast dagkoersen te worden. Helaas werkt het nu niet meer. Zowel voor Windows Explorer niet als voor Google Chroom. Ik krijg bij een poging tot inloggen dezelfde foutmelding:

Server Error in '/' Application.

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /v2/fv2

De app via OIS werkt wel. Maar daar worden de dagelijkse verbruiken van Gas en van Stroom niet goed weergegeven. Dit verhaal loopt via een andere topic van mij.

Ik ben benieuwd naar reactie(s)
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Maarten.

Bedankt voor je bericht. Vreemd dat je kort wel in kon loggen via Google Chrome maar nu niet meer.

Ik heb dit doorgegeven aan onze technische afdeling.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge
Nu merk ik dat ik weer de foutmelding krijg wanneer ik via Chrome wil inloggen. Via Explorer gaat het goed.
Reputatie 1
Badge
Julian, heb net getest. Het werkt weer. Zowel met Explorer als met Chrome. Dank je wel!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Maarten,

onze IT-afdeling is momenteel nog op zoek naar een oplossing.
Zodra zij het probleem hebben opgelost laten we dit gelijk aan je weten.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge
Joost, helaas via Crome en Explorer werkt het niet .
Reputatie 2
Badge +9
Hi Maarten,

Ik zie nu dat je hier ook een topic hebt lopen;).
Vervelend dat die nu weer niet werkt. Kun je er nu wel in?
Chrome moet over het algemeen wel gewoon werken.

Ik zet dit in ieder geval door naar de IT-afdeling. Laat je het weten als het inloggen weer werkt?

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge
Nu, een half uur later, werkt het helaas niet meer. Zowel met Chrome als met Explorer. 😏
Reputatie 1
Badge
Vanmorgen (9-10-2018) kon ik weer inloggen via Windows. Werkt met Google Chrome als met de Explorer. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ben blij dat dit weer correct werkt.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Maarten,

Bedankt voor het doorgeven!

Welke browser gebruik je?

Groet,
Tomer

Reageer