Beantwoord

Weekoverzicht mijn energie werkt niet, hoe kan dit?

• 23 januari 2017
  • 12 reacties
  • 718 keer bekeken

In Mijn Energie zie ik geen verbruik in het week overzicht wel maand en jaar. Meterstanden komen wel binnen. Dit geld ook voor de app.
icon

Beste antwoord door JeroendeJonge 16 februari 2017, 16:56

Dit probleem is ook al eerder aangekaart in dit topic: https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/sinds-1-januari-geen-slimme-meter-data-450
Bekijk origineel

12 reacties

In Mijn Energie zie ik geen verbruik in het week overzicht wel maand en jaar. Meterstanden komen wel binnen. Dit geld ook voor de app.

Dag Hans,

Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Als er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem vernemen wij dat graag in dit topic.

Kun je een screenshot van jouw weekoverzicht toesturen Hans? Dan stuur ik die door naar mijn collega van de Technische dienst. Hopelijk kan hij dit probleem oplossen. Jouw standen krijgen wij inderdaad wel gewoon binnen.

Groetjes, Lisa
Lisa,

Hierbij het gevraagde screenshot. ook in de app blijft week overzicht leeg.

groet,
Hans

Dag Hans,

Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Als er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem vernemen wij dat graag in dit topic.

Kun je een screenshot van jouw weekoverzicht toesturen Hans? Dan stuur ik die door naar mijn collega van de Technische dienst. Hopelijk kan hij dit probleem oplossen. Jouw standen krijgen wij inderdaad wel gewoon binnen.

Groetjes, Lisa

Beste,

Nog steeds geen weekoverzichten te zien en nu zie ik ook dat februari leeg blijft in het maandoverzicht. Het jaaroverzicht geeft wel verbruik aan in januari en februari. De app heb ik maar verwijderd want ook hier geen overzichten.

groet,
Hans
Heb je al eens geprobeerd om de Qbox te resetten?

Ik neem aan dat je een Qbox hebt?
Heb je al eens geprobeerd om de Qbox te resetten?

Ik neem aan dat je een Qbox hebt?

Geen Qbox, meterstanden van slimme meter komen wel dagelijks binnen dat is het vreemde.
Dan zit het probleem vermoedelijk bij Qurrent.
Hier exact hetzelfde. Januari is nog wel te zien, maar februari niet meer.

De meterstanden worden wel uitgelezen zoals ik zie, maar geen statistieken per maand, week of dag meer te zien. Jaargegevens wel, dus de totalen van januari / februari. Kunnen jullie hier wat aan doen?

Dag Hans,

Groetjes, Lisa

Dat klinkt als hetzelfde probleem als wat ik al eerder heb aangekaart: De meterstanden worden dagelijks uitgelezen (P1, geen Qbox), komen ook netjes in de tabel 'meterstanden' terecht, maar de grafiek wordt maar 1 keer in de 2 maanden geupdate, dus alleen de jaargrafiek werkt (week en maand geven wel opwek via windtegoed, maar geen verbruik). De grafiek voor weken in het verleden geeft dezelfde waarde voor elk blok van 2 maanden (alsof je je meter maar 1x per 2 maanden laat uitlezen).

Dat klinkt als hetzelfde probleem als wat ik al eerder heb aangekaart: De meterstanden worden dagelijks uitgelezen (P1, geen Qbox), komen ook netjes in de tabel 'meterstanden' terecht, maar de grafiek wordt maar 1 keer in de 2 maanden geupdate, dus alleen de jaargrafiek werkt (week en maand geven wel opwek via windtegoed, maar geen verbruik). De grafiek voor weken in het verleden geeft dezelfde waarde voor elk blok van 2 maanden (alsof je je meter maar 1x per 2 maanden laat uitlezen).

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan geen dag of week data inzien op Mijn Energie. Erg vervelend, want ik gebruik die gegevens mede om te kijken of mijn besparingsmaatregelen effect hebben. Kan hiernaar gekeken worden?
Dit probleem is ook al eerder aangekaart in dit topic: https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/sinds-1-januari-geen-slimme-meter-data-450
Is er bekend wanneer dit is opgelost, weergave in mijn energie is nog steeds niet correct. Meterstanden komen wel dagelijks binnen
Gezien het aantal meldingen over het slecht werkende dashboard, had ik al wel een oplossing verwacht, maar helaas.
Ik heb dezelfde klacht al eerder gebracht. Nu zie ik in het dashboard geen weekinformatie sinds 9 maart, In de weken daarvoor in het weekoverzicht wel per dag informatie weergegeven, maar was het dagverbruik elke dag hetzelfde. Op deze manier heb je niets aan het dashboard, dat geen dan wel foutieve data weergeeft.

Reageer