Vraag

Weergave in dashboard Mijn Energie

• 2 februari 2018
  • 9 reacties
  • 288 keer bekeken

Na 22 januari 2018 worden er geen verbuiksgegevens toegevoegd aan het dashboard in mijn energie. Windtegoed wordt wel weergegeven. Kunnen jullie net als de vorige keer dit weer herstellen.

groeten, Patrick

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi P. A. Cazemier,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat je verbruik niet inzichtelijk is in jouw Mijn Energie account. In ons systeem staat alles goed ingesteld. Dit betekent dat er een fout zit in de weergave.

Ik zet deze kwestie daarom door naar onze technische afdeling. Zodra dit probleem is opgelost, zullen wij je hierover berichten :)

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +10
@Tomer van Qurrent @Tanja van Qurrent

Hoi Tomer
het is al 10 dagen terug nog geen resultaat, wanneer word het opgelost.
zo houden we geen klanten vast, meld anders gewoon als er problemen zijn, en niet de mensen in ongewis laten, er word betaald voor de gehele dienst verlening, daar hoort duidelijke communicatie ook bij. Bij mij is het dashboard ook leeg en dus ook geen wind tegoed weet dus ook niet waar ik aan toe ben.

ik hoor van je

richard
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Richard,

Dank je wel voor je bericht.

Ik heb net je verbruiks- en opwekgegevens bekeken. Hierin zie ik ook de opwek door middel van Windtegoeden. De opwek wordt dus wel degelijk bijgehouden. Dat betekent dat er een fout zit in de weergave van je Dashboard. Ik zal ook dit doorzetten naar onze technische afdeling. Ik hoop je zo snel mogelijk te informeren dat de Windtegeoden weer zichtbaar zijn op je Dashboard :)

Groet,
Tomer
Reputatie 2
Badge +5
HI P.A. Cazemier,

Ik heb even zitten kijken wat de stand van zaken is om dit probleem voor je op te lossen. Helaas zie ik dat er nog geen schot in de zaak zit.
Daarom ga ik dit met meer spoed doorzetten, aangezien het naar mijn mening te lang duurt voordat er een oplossing is geboden. Sorry hiervoor.

Jij hoort nog zo snel mogelijk van ons!
Groetjes,
nathan
Misschien dat het op deze manier lukt om mijn jaarnota gecorrigeerd te krijgen omdat ik via jullie/Blijstroom in Rotterdam geïnvesteerd heb in zonnepanelen. Ik wacht al n week of 6 op antwoord inmiddels....Ik zou (na 35 in de wacht gestaan te hebben) teruggebeld worden, maar helaas dat is niet gebeurd. Ik heb ook al 3 x naar jullie klantenservice gemaild (want telefonisch een antwoord daarvoor is de vraag te lastig begrijp ik van de klantenservice) en krijg daar niet eens binnen de 2 weken die jullie er zelf voor nemen een antwoord hoe lang jullie inschatten dat het duurt om mijn jaarnota te corrigeren....
Reputatie 3
Badge +8
Hallo P.A. Cazemier,

Bedankt voor je geduld. Helaas hebben we nog geen oplossing, maar we houden je op de hoogte. Zodra we terugkoppeling hebben hoor je hier van ons.

Monique, bedankt voor je bericht hier. Op dit moment is het nog niet mogelijk om de nota van Blijstroom op te maken. De data is namelijk nog niet beschikbaar. Mijn collega is hier echter druk mee bezig, maar is nog in afwachting van verschillende mensen en dus de ontbrekende data.
Zodra we hierover een terugkoppeling hebben, dan laten we je dit natuurlijk weten.

Groet, Nina
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Patrick,

Ik heb gekeken naar de status van het issue en ik zie dat er weer dagelijkse data in Mijn Energie zichtbaar is 🙂

Groet,
Tessa
Na 22 januari 2018 worden er geen verbuiksgegevens toegevoegd aan het dashboard in mijn energie. Windtegoed wordt wel weergegeven. Kunnen jullie net als de vorige keer dit weer herstellen.

groeten, Patrick

Same here: ik zie alleen mn windtegoeden, geen verbruik.

Grt, Frank
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @FrankS.

Bedankt voor je bericht.

Je ziet momenteel je verbruik niet terug in je energiegrafieken omdat je niet over een slimme meter beschikt op jouw adres. Conventionele meters zijn niet in staat om zelf de meterstanden door te geven aan de Mijn Energie omgeving en daardoor kan er geen energiegrafiek worden gemaakt.
De Qbox maakte het mogelijk om inzicht te krijgen in je energieverbruik als je een slimme meter had. Helaas bieden wij deze sinds april van dit jaar niet meer aan.

Als je gebruik wilt maken van de energiegrafieken in Mijn Energie zou je een slimme meter op je aansluitadres moeten plaatsen. Hier is de netbeheerder in jouw regio verantwoordelijk voor. In jouw geval is dit Liander. Check hier wanneer Liander bij jou een slimme meter wilt gaan plaatsen.

Mocht je, om welke reden dan ook, geen fan zijn van de slimme meter en de plaatsing hiervan weigeren, dan kun je nog kijken bij één van deze energieverbruiksmanagers voor je conventionele meter.

Groeten,
Julian

Reageer