Beantwoord

Werking van de app en reageren op vraag of klacht

• 6 mei 2017
  • 2 reacties
  • 183 keer bekeken

Badge
Vanaf vorig jaar ben ik klant en in het begin sprak qurrent me erg aan, twee delen windmolen genomen en dacht prima firma, echter ik wordt er nu toch wel behoorlijk droevig van, de app werkt bijna nooit goed en nadat ik geklaagd had heeft hij een maand gewerkt, nu werd er gevraagd of ik mijn meterstanden wil doorgeven en nadat ik dat gedaan had was inderdaad mijn jaarverbruik aangepast, toen ik een paar uur later nog eens keek stond mijn jaarverbruik weer op 407 KWh, als qurrent dit wil afrekenen ben ik natuurlijk wel tevreden maar ik denk dat het wederom niet goed gaat, als ik dan via dit forum aan de klantenservice een vraag stel komt er ook geen reactie

, als ik een mail stuur krijg ik als antwoord dat ik een antwoord kan verwachten binnen twee weken, ik vraag of ik mijn meterstand wel goed ingevuld heb omdat ik eerst een melding krijg dat het mogelijk niet klopt, dan moet ik natuurlijk niet over twee weken een antwoord krijgen.
ik klaag niet zo snel als ik vertrouwen heb in een firma maar dit gaat echt niet goed.
toch nog wel met vriendelijke groet Dick
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 8 mei 2017, 15:46

Hoi Dick, dankjewel voor je bericht! Ik begrijp dat het vervelend is als je Mijn Energie niet goed werkt.

Ik heb je meterstanden nagekeken en zie dat wij op 04-05-2017 standen van je hebben ontvangen. Elektra Hoog: 1793 / Laag: 2291 en gas 23848 ( De vorige meterstand was 13-05-2016 bij de start en 12-10-2016 bij een fysieke opname.)

Je totale verbruik is inderdaad meer dan die 407 kWh, de fout zit hem denk ik dat jouw meter nadat hij op 99999 is komen te staan weer opnieuw is gaan tellen vanaf 0. Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst met de vraag of zij je totale verbruik goed in Mijn Energie kunnen zetten.

Met je jaarnota gaat dit goed, dit staat helemaal los van Mijn Energie. In ons systeem staat voor je jaarnota de juiste stand en deze zal doortellen. Dus meterstand 1793 is eigenlijk 101793.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Gewoon bellen!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Dick, dankjewel voor je bericht! Ik begrijp dat het vervelend is als je Mijn Energie niet goed werkt.

Ik heb je meterstanden nagekeken en zie dat wij op 04-05-2017 standen van je hebben ontvangen. Elektra Hoog: 1793 / Laag: 2291 en gas 23848 ( De vorige meterstand was 13-05-2016 bij de start en 12-10-2016 bij een fysieke opname.)

Je totale verbruik is inderdaad meer dan die 407 kWh, de fout zit hem denk ik dat jouw meter nadat hij op 99999 is komen te staan weer opnieuw is gaan tellen vanaf 0. Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst met de vraag of zij je totale verbruik goed in Mijn Energie kunnen zetten.

Met je jaarnota gaat dit goed, dit staat helemaal los van Mijn Energie. In ons systeem staat voor je jaarnota de juiste stand en deze zal doortellen. Dus meterstand 1793 is eigenlijk 101793.

Groeten van Tanja

Reageer