Beantwoord

Werkt de mobiele Qurrent app voor Android niet meer?

Werkt de Qurrent app voor android niet meer?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 22 augustus 2018, 15:05

Hoi @C.G.Broekema,

Zojuist heeft mijn collega van de IT-afdeling aan mij doorgegeven dat het probleem nu verholpen zou moeten zijn en je nu zou moeten kunnen inloggen in Mijn Energie, ook in de mobiele applicatie.
Het probleem had te maken met de verwerking van je correspondentieadres in één van onze informatiesystemen. Dit heeft mijn collega nu verholpen waardoor je de melding bij het inloggen nu niet meer te zien zou moeten krijgen.

Excuus dat je zo lang hebt moeten wachten, ik hoop dat je probleem nu echt verholpen is.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hey @C.G.Broekema,

Welkom op onze community!

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met onze mobiele app voor Android systemen.
Tot op heden zijn wij niet bekend met deze problemen. Wat gaat er op dit moment mis bij de app?

Groeten,
Julian
Ik krijg na het inloggen de volgende melding 'Er is iets misgegaan bij het inloggen, neem alstublieft contact met ons op.'
Ook als ik de app verwijder en opnieuw download.
Op de pc kan ik wel gewoon inloggen.
Groet, Christiaan
Badge +5
Hoi C.G. Broekema,

Wat vervelend dat je steeds een foutmelding krijgt bij het inloggen op de App. Ik heb dit doorgegeven aan onze technische afdeling inclusief de foutmelding die je telkens te zien krijgt.
Zij gaan op zoek naar een oplossing voor je en wij houden je op de hoogte van de voortgang.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groeten,
Serena
Reputatie 4
Badge +8
Hoi C.G. Broekema,

Mijn collega van de technische afdeling adviseert de app opnieuw te installeren, maar ik zie dat je dit al hebt gedaan.
Heb je bij het inloggen op de website het hele eerste stappenplan doorlopen?

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Christiaan,

Onze technische afdeling is nog bezig met het zoeken naar een oplossing.

Bedankt voor je geduld.

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 30-05-2018
Wij nog altijd op zoek naar een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.

Update van moderator Tessa 13-06-2018
Ik heb nog geen oplossing van de technische afdeling. Sorry voor het ongemak.

Update van moderator Tomer 16-07-2018
Helaas hebben wij nog geen oplossing kunnen vinden. Excuses voor het wachten.

Update van moderator Tomer 01-08-2018
Helaas is onze technische afdeling nog steeds bezig een oplossing te vinden. Excuses voor het lange wachten.

Update van moderator Serena 09-08-2018
Wij hebben nog steeds geen oplossing gevonden voor het probleem. Excuses voor het lange wachten.

Update van community manager Tanja 09-08-2018
Hoi Christiaan, nogmaals bedankt voor je engelen geduld. Het blijkt echt enorm lastig te zijn om op te lossen. Ik zit deze week nogmaals met onze IT afdeling om te bespreken hoe dit opgelost kant worden. Ik zal je deze week een update hierover geven. Groet, Tanja
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @C.G.Broekema,

Zojuist heeft mijn collega van de IT-afdeling aan mij doorgegeven dat het probleem nu verholpen zou moeten zijn en je nu zou moeten kunnen inloggen in Mijn Energie, ook in de mobiele applicatie.
Het probleem had te maken met de verwerking van je correspondentieadres in één van onze informatiesystemen. Dit heeft mijn collega nu verholpen waardoor je de melding bij het inloggen nu niet meer te zien zou moeten krijgen.

Excuus dat je zo lang hebt moeten wachten, ik hoop dat je probleem nu echt verholpen is.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen