Werkt Mijn Energie wel bij andere mensen? Wat zijn je ervaringen?

• 13 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 171 keer bekeken

Elke week loop ik weer tegen gezeik aan bij Mijn Energie:
- Zojuist een Nieuw Bericht, als ik er op klik krijg ik een foutmelding
- Jaaroverzichten zijn niet meer te vinden
- Jaaroverzichten waren eerst niet te downloaden
- Uitlezen meter op dagelijks werkte eerst niet, moest ook weer een twitter-conversatie overheen
- Dashboard heeft om de haveklap fouten
- Terugleveren werd eerst niet geregistreerd
- Termijn bedrag wijzigen leidt tot Error

en zo kan ik nog wel even doorgaan.....
Steevast meld ik het via Twitter en dan wordt er iets aan gedaan, maar elke keer gaat er iets nieuws stuk.

Ben ik de enige of is het bij iedereen zo brak?
Dan rest mij de vraag.... hoe accuraat wordt er dan met mijn gegevens omgegaan als het IT-bouwwerk zo ontzettend fragiel blijkt te zijn.

12 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi ArjanWieringen,

Dit is zeker niet de bedoeling, ik ben zelf ook klant bij Qurrent en mijn account werkt prima.
Ik zie dat er twee adressen zichtbaar zijn in jouw dashboard, heb je gewisseld van account?

Wij hebben al jouw punten en bijbehorende screenshots doorgezet naar onze collega's.

Je kunt ons ook helpen door mee te denken aan een nieuwe MijnEnergie en app die wij binnenkort gaan lanceren.
Klik hier voor het bijbehorende topic.

Groeten van Giulia
Ik ben in December 2016 verhuist ja. Ik ben nog nooit gewisseld van account. Het is bij mij vanaf dag 1 al gedoe met errors, data die niet verschijnt, etc.
Reputatie 2
Badge +8
Misschien is account een verkeerde verwoording vanuit mijn kant, adres is een beter woord.
Al jouw gegevens namelijk overgezet naar het andere adres en ontvang je foutmeldingen als je niet wisselt van adres.

In MijnEnergie kun je dit bovenaan doen in het dashboard, dan moet je even jouw nieuwe adres selecteren.

In de app kun je op de tab "Gegevens" klikken en daar het nieuwe adres selecteren.

Groeten van Giulia
Mijn goede adres is al sinds jaar en dag goed ingesteld.
Reputatie 2
Badge +8
Dan zet ik het door naar onze technische afdeling en laat ik mijn collega's er naar kijken.

Houd er rekening mee dat dit minimaal een week duurt.
Je ontvangt binnenkort een terugkoppeling van ons.

Groeten van Giulia
Mensen,

Ik heb Qurrent omdat ze groen zijn, maar het blijft me storen dat Qurrent vooral het online en realtime gebeuren nog steeds niet goed op orde heeft. De app op de telefoon werkt niet goed en ik kan er de meterstanden niet mee doorgeven, de website is helemaal drama op een telefoon. Op een tablet is het iets beter maar 't meeste is nog steeds gewoon slecht. Alleen op een pc/laptop werkt de website. Daarnaast gebeurd het dat mijn verbruik / windtegoeden op tablet en pc anders zijn. Hoe kan dit? Klantenservice behandeld de klachten maar Qurrent doet er niks mee. Na plaatsing van de slimme meter ben ik al m'n ingevoerde meterstanden kwijt uit de grafieken en waarom is een slimme meter geplaatst als ik nog steeds met de hand alles bij moet houden? Ja, met een Qbox gaat het, die moet ik nu bestellen, maar daarvoor moet je wel weer een hoop overhoop halen thuis qua stroom en internet. Waarom gaat bij Qurrent alles zo moeilijk.

Ben ik de enige die dit zo ervaart of is Qurrent gewoon echt heel slecht in het de IT omgeving en Realtime services?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Arjan,

Bedankt voor je geduld.
Helaas hebben we nog meer tijd nodig om dit voor je op te lossen. Ik hoop natuurlijk al voor die tijd goed nieuws voor je te hebben, maar over uiterlijk 2 weken ontvang je een update van me.

Over het aanpassen van het termijnbedrag in MijnEnergie is inmiddels dit topic gestart:
Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?

Zou je screenshots voor ons kunnen maken van de foutmeldingen die je ontvangt? En wat klopt er niet in het dashboard? Dan kan ik hiermee voor je aan de slag!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @AndreHagoort,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Omdat er een soortgelijk topic is gestart, heb ik je bericht hierheen verplaatst.
We nemen de meldingen die wij krijgen zeker serieus, en willen de lopende zaken ook voor je oplossen.
Als er een melding wordt gemaakt, dan gaan wij hiermee aan de slag.
Helaas duren sommige zaken langer dan gewenst, en zijn we natuurlijk van andere collega's met specifieke kennis. Ook moet het onderliggende probleem natuurlijk bekend zijn.
Door meldingen te maken en ons screenshots toe te sturen, kunnen wij de lopende zaken beter in kaart brengen. Zo kunnen we je ook weer beter helpen!

Centraal topic: verbeterde weergave van je Windtegoed

We blijven groeien en we blijven ook onze systemen aanpassen. Een vernieuwde Mijn Energie en App komen er aan!

Ik hoop dat we je snel blijer kunnen maken!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @ArjanWieringen,

Vorige week hebben mijn technische collega's flink wat aanpassingen doorgevoerd. We hopen natuurlijk dat je door deze aanpassingen weer goed in Mijn Energie kan!
Wil je hier doorgeven of Mijn Energie weer naar behoren werkt?
Zo nee, kun je me aangeven wat er niet werkt en mogelijk voorzien van screenshots? Dan gaan we hier weer mee aan de slag.

Groetjes, Nina
Zo, ik was even gebeld of ik verbeteringen merk.

Even de vorige pijnpunten aflopen:
- Zojuist een Nieuw Bericht, als ik er op klik krijg ik een foutmelding
Ik heb geen Nieuw Bericht meer, dus niet te verifieren of er iets verbeterd is.

- Jaaroverzichten zijn niet meer te vinden
Nog steeds nergens te vinden. Blijf het bizar vinden dat ik mijn Jaaroverzichten niet gewoon kan vinden?

- Jaaroverzichten waren eerst niet te downloaden
Tja, als ze niet meer te vinden zijn zijn ze ook niet te downloaden.

- Uitlezen meter op dagelijks werkte eerst niet, moest ook weer een twitter-conversatie overheen
Dat gaat goed!

- Dashboard heeft om de haveklap fouten
Ziet er prima uit nu.

- Terugleveren werd eerst niet geregistreerd
Ja, lijkt nu wel redelijk te kloppen.

- Termijn bedrag wijzigen leidt tot Error
Werkt nu.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Arjan,

Bedankt voor de feedback! Ik ben blij dat de eerste aanpassingen hebben gewerkt.
Omdat de jaarnota's voor jou nog niet inzichtelijk zijn, ga ik hiermee weer voor je naar mijn collega's toe.
We gaan voor je aan de slag en we houden je op de hoogte!

Groetjes, Nina
Reputatie 2
Badge +8
Hoi ArjanWieringen,

De jaarnota's zijn weer inzichtelijk!

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen