Vraag

wind

  • 22 juni 2019
  • 1 reactie
  • 170 keer bekeken

Goedendag,

Na een eerder, afgescheept, telefoontje, weer contact zoeken over de werking van de wind app.
De hele week staat de meter al op nul, terwijl hij op 2084,?? KWh stond voor hij uitviel.
Voor het bijhouden van de opgewekte stroom vind ik het leuk om te volgen wat mij wordt toebedeeld tov de werkelijke opbrengst van het park.
Wanneer gaat de app het weer doen en is dit alleen bij mij of app breed?

Met vriendelijke groeten,
Martin
22-06-2019

1 reactie

Reputatie 1
Badge +3
Hoi @MartinBleijenberg,

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Er is op dit moment inderdaad sprake van een storing in de weergave van het Windtegoed. Helaas komen we IT-krachten tekort omdat al onze IT-medewerkers momenteel bezig zijn met het overzetten van Qurrent klanten naar de Greenchoice omgeving. De storing zal dus niet op korte termijn worden verholpen.

Mijn excuus voor het ongemak. Alle opwek van je windtegoed wordt natuurlijk wel gewoon geregistreerd en verrekend op je jaarnota.

Reageer