Beantwoord

Windtegoed in app en Mijn Energie

• 11 maart 2019
  • 5 reacties
  • 227 keer bekeken

Al geruime tijd komt het aantal windtegoeden dat ik heb in Mijn Energie niet overeen met het aantal windtegoeden in de app. In de app gaat het om 4 (terwijl het 3 moet zijn) en in Mijn Energie gaat het om 1 (terwijl het dus 3 moet zijn).

Wat is nou de waarheid en waarom zijn ze niet in sync? Ik heb daarover twee weken geleden ook contact gehad met de klantenservice en die zeiden dat de nieuwe windtegoeden aan mijn oude adres gekoppeld waren en dat dit zou worden overgezet naar mijn nieuwe adres. Tot op heden is dit echter nog steeds niet gebeurd.

Enig idee wat hier misgaat? Zie ook onderstaand:

icon

Beste antwoord door Roufaida van Qurrent 12 maart 2019, 10:08

Hoi @Casparov,

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

De windtegoeden waren inderdaad nog gekoppeld aan je oude adres. Ik heb dit doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Binnen enkele dagen zullen er weer 3 windtegoeden zichtbaar zijn op je nieuwe adres.

Groeten,

Roufaida
Bekijk origineel

5 reacties

Chat toegevoegd
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @Casparov,

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

De windtegoeden waren inderdaad nog gekoppeld aan je oude adres. Ik heb dit doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Binnen enkele dagen zullen er weer 3 windtegoeden zichtbaar zijn op je nieuwe adres.

Groeten,

Roufaida
Super @Roufaida van Qurrent , dank voor je reactie.
Hi @Roufaida van Qurrent ik zie dat de nieuwe windtegoeden inmiddels aan mijn adres is gekoppeld, maar waar het van 1 naar 3 had moeten gaan, is het nu naar 5 windtegoeden gegaan. Prima wat mij betreft, maar dan weet ik nog niet wat er is opgewekt omdat het waarschijnlijk weer gecorrigeerd wordt naar 3 windtegoeden.

Zou je het nog eens willen checken?
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Casparov,

Bedankt voor je scherpte. Dit is inderdaad fout gegaan.

Mijn collega gaat het inderdaad corrigeren, over een paar dagen kan je dit terug zijn in Mijn Energie.

Groetjes, Simon

Reageer