Beantwoord

Windtegoed na verhuizing is niet meer zichtbaar?

• 2 juni 2017
  • 23 reacties
  • 485 keer bekeken

Hallo,

Na een verhuizing in februari kan ik niet meer zien op 'Mijn Energie' hoe veel energie met mijn windtegoed wordt gekweekt.
Kunnen jullie hiernaar kunnen kijken?

Groet,
Gunnar
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 31 oktober 2018, 14:31

Hoi Albert,
Sorry voor het lange wachten! Het is inmiddels opgelost door de IT-afdeling, en het juiste aantal WT staat nu aangegeven.

Groet, Joost
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi G.M.Ballzus,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Wat vervelend dat het Windtegoed niet zichtbaar is op het juiste adres in Mijn Energie. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's van de technische dienst. Hopelijk zie je dit snel weer terug in Mijn Energie!

Groeten van Nina
Hoi Nina,

Na een maand wachten is het windtegoed nog steeds niet zichtbaar. Kan je daarom een update geven over de status van mijn melding en wanneer het opgelost wordt.

Groet,
Gunnar
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Gunnar,

Bedankt dat je dit aankaart.

Onze technische dienst heeft je Windtegoeden verhuisd, echter dient er nog 1 puntje aangepast worden zodat het voor jou zichtbaar zal worden.
Ik heb hen er meteen op geattendeerd en dit zal deze week aangepast worden.

Mocht je het nog niet gedaan hebben, kun je in de app en in de MijnEnergie-omgeving het juiste adres selecteren.
Dan weet ik 100% zeker dat je deze week de Windtegoeden kunt inzien.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia
Hoi Guilia,

Heb nu inzage in de windtegoeden. Dankjewel..

Groet,
Gunnar
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem na onze verhuizing (14 april) blijft mijn windtegoed op 0% opgewekt staan. Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit juist weergegeven wordt?

Alvast dank!

Groeten Menno
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Menno,

Dat lijkt me niet de bedoeling! Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's en we gaan dit voor je aanpassen. Zodra er nieuws is laten we dat hier weten!

Groet,

Jeroen
Dag,
Ik kan sinds mijn verhuizing op de website via Mijn energie wel gewoon mijn windtegoed en opbrengst inzien, maar in de app op mijn telefoon werkt het niet. Daar staat alles op nul, maar lijkt het wel alsof ik twee keer meer windtegoeden heb dan ik eigenlijk heb. Ik heb al geprobeerd om de app opnieuw te installeren, maar dat werkt niet.. Suggesties?
Groeten,
Albert
Reputatie 4
Badge +8
Hoi AlbertB,

Zou je misschien screenshots hiervan kunnen sturen? Dan kunnen wij beter zien wat er precies aan de hand is.

Groet,
Tomer
Beste Tomer,
In de bijlage twee screenshots. De levering van stroom aan het nieuwe adres is ingegaan op 13 april (0% windtegoed), de levering aan het oude adres is geëindigd op 28 april (100% windtegoed). Mogelijk snapt hij die overlap niet. Voor de duidelijkheid, ik heb drie tegoeden, geen zes.
Groeten,
Albert
Reputatie 3
Badge +9
Hoi AlbertB,

Bedankt voor het opsturen van de screenshots. We gaan voor je op onderzoek uit en zodra we een oplossing hebben laten we dat hier weten!

Groet,

Jeroen
Hoi AlbertB,

Bedankt voor het opsturen van de screenshots. We gaan voor je op onderzoek uit en zodra we een oplossing hebben laten we dat hier weten!

Groet,

Jeroen

Hoi Jeroen,

Afgaande op het uitblijven van nieuwe mailtjes waarin staat dat er nog wordt gewerkt aan een oplossing lijkt het dat jullie vinden dat een oplossing is gevonden.
Ten eerste is dat niet helemaal waar, omdat het aantal windtegoeden nog niet klopt, net zomin als het percentage opgewekte energie. Op internet klopt het wel, in de app niet.
Ten tweede zei je dat je het hier zou laten weten, en dat is nog niet gebeurd...

Groeten,
AlbertB
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @AlbertB,

Bedankt voor je bericht.

Mijn ex-collega Jeroen heeft Qurrent inmiddels verlaten, excuus voor onze verlate reactie. Ik zie dat de taak voor onze IT-afdeling destijds is afgesloten omdat het probleem verholpen zou moeten zijn.
Ik heb zojuist een nieuwe taak voor mijn IT-collega's aangemaakt en daarin aangegeven dat dit (nog) niet het geval is. Het aantal Windtegoeden lijkt wel te kloppen (6 Windtegoeden) maar de procentuele opwek en de totale opwek kloppen als ik zo naar je screenshots kijk nog steeds niet.

Ik hoop je snel blij te kunnen maken met een oplossing.

Groeten,
Julian
Hoi @Julian van Qurrent ,
Ik zou het fijn vinden als jullie van de IT mij aan 6 in plaats van 3 tegoeden kunnen helpen, maar volgens mij heb ik maar voor 3 betaald. Dus dat klopt niet helemaal...
Groeten,
AlbertB
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Albert,
Je hebt inderdaad 3 Windtegoeden. Dat aantal klopt dus ook niet.
De taak ligt nog bij de IT-afdeling. Ik heb gevraagd dit mee te nemen!

Groet, Joost

Update van moderator Julian 15-10-2018:

Onze technische afdeling is momenteel nog bezig met de 6 Windtegoeden. Ik hoop je snel te kunnen berichten dat het probleem is verholpen.

Update van moderator Fokke 15-10-2018:

Helaas lag de taak bij de verkeerde afdeling kwam ik net achter, excuses daarvoor. Ik heb het doorgezet naar de juiste afdeling en hoop net als Julian je snel te kunnen berichten dat het probleem is verholpen.

Update van moderator Joost 29-10-2018:
Helaas heb ik nog geen update. Ik heb vandaag de IT-afdeling gevraagd dit met spoed op te pakken.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Albert,
Sorry voor het lange wachten! Het is inmiddels opgelost door de IT-afdeling, en het juiste aantal WT staat nu aangegeven.

Groet, Joost
Hoi Albert,

Groet, Joost

Hoi Joost,
Het aantal windtegoeden in de app klopt inderdaad, maar de opbrengst nog niet. Die blijft standaard op 0,91 staan...
Groeten, Albert
Reputatie 2
Badge +9
Dat lijkt niet te kloppen nee.
Geldt dat voor de app alleen of ook voor de website?

Zou je hier toch nog even een screenshot van willen toesturen?
Alvast bedankt!

Groet, Joost
Hierbij een screenshot. Hij staat nu op 0,00 en dat is 100%...

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @AlbertB,

Bedankt voor het sturen van de screenshot.

Ik heb onze IT-afdeling hiervan op de hoogte gesteld, zodat zij kunnen kijken wat er fout gaat. Ik hoop spoedig met positief nieuws te komen!

Groet,
Tomer

Update van moderator Julian 21-1-2019 :

Helaas is er nog geen nieuws van onze IT-afdeling. Ik heb om een update gevraagd, hopelijk kunnen we je snel beter nieuws brengen.
Je zou verwachten dat het twee databases zijn die gekoppeld moeten worden. We zijn bijna een jaar verder nu, en het klopt nog steeds niet...
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @AlbertB,

Dankjewel voor je reactie.
Als je inlogt op een pc op de webversie van Mijn Energie, dan zie je als het goed is wel de juiste opwek, klopt dat?
Ik zal de IT-afdeling vragen om dit op te pakken en het ook in de app zichtbaar te maken.

Groet, Joost
Hoi @Joost van Qurrent ,
Op de website klopt alles inderdaad wel.
Al heel lang trouwens... Het is al vrij vaak doorgegeven aan jullie IT ook. Ik hoop dat het nu een keer wel opgelost wordt.
Groeten.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @AlbertB.

Excuus voor onze verlate reactie.

Vanwege de overname door Greenchoice en de migratieprocessen die onze IT-afdeling hiervoor moet afhandelen heeft dit probleem op dit moment geen prioriteit.
Ik kan je helaas dus niet met zekerheid zeggen of dit probleem nog gaat worden verholpen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian

Reageer