Beantwoord

Windtegoed niet zichtbaar in MijnEnergie

  • 30 mei 2017
  • 3 reacties
  • 171 keer bekeken

Nog steeds geen tweede windmolen zichtbaar. Dateert al van december 2016.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 1 juni 2017, 13:45

Hoi BenvanderMolen,

We hebben dit probleem al uitgezet bij onze technische dienst, ze hebben het helaas tot op heden nog niet opgelost. We willen je om nog iets meer geduld vragen!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi BenvanderMolen,

We hebben dit probleem al uitgezet bij onze technische dienst, ze hebben het helaas tot op heden nog niet opgelost. We willen je om nog iets meer geduld vragen!

Groeten,

Natalia
Hallo Natalia,

Maar waarom kan de TD er wel 1 Windtegoed in zetten en niet 2. Want ik heb twee windtegoeden, waarvan 1 zichtbaar in de app. Vreemd toch ?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ben,

We hebben je inmiddels hier laten weten dat we deze zaak hebben geëscaleerd.
Via dat topic zullen we je informeren wanneer het Windtegoed inzichtelijk is gemaakt.

Groeten van Nina

Reageer