Beantwoord

Windtegoed op de app telt bij verlenging door, kan dit aangepast worden?

• 17 januari 2017
  • 3 reacties
  • 363 keer bekeken

Op 2 januari ging het tweede jaar van mijn contract in, tot dan had ik ong 85% van mijn verbruik met 8 windtegoeden gedekt, stond in de app. Even heeft de teller op 0 gestaan op 2 januari. Keurig dacht ik, nieuwe periode dus nieuwe start, nu met 9 windtegoeden. Inmiddels zie ik op de app dat de opgewekte stroom inmiddels gewoon bij die vorig jaar wordt opgeteld, zowel in kWh als in %; inmiddels sta ik op 93%.........Beetje vreemd lijkt me: nieuwe abonnementsperiode dus moet je op 0 starten.
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 6 februari 2017, 16:02

Op 2 januari ging het tweede jaar van mijn contract in, tot dan had ik ong 85% van mijn verbruik met 8 windtegoeden gedekt, stond in de app. Even heeft de teller op 0 gestaan op 2 januari. Keurig dacht ik, nieuwe periode dus nieuwe start, nu met 9 windtegoeden. Inmiddels zie ik op de app dat de opgewekte stroom inmiddels gewoon bij die vorig jaar wordt opgeteld, zowel in kWh als in %; inmiddels sta ik op 93%.........Beetje vreemd lijkt me: nieuwe abonnementsperiode dus moet je op 0 starten.

Dag Hans,

Hier hebben we aan gewerkt. In mijn App klopt de juiste datum nu, alleen ben ik nog geen jaar klant van Qurrent. Kun je controleren of bij jou de datums ook zijn aangepast?

Groetjes, Lisa
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Hans,

Hier hebben we aan gewerkt. In mijn App klopt de juiste datum nu, alleen ben ik nog geen jaar klant van Qurrent. Kun je controleren of bij jou de datums ook zijn aangepast?

Groetjes, Lisa
Badge
Bij mij klopt het ook niet.
Bij mij in de app staat nu de datum dat ik begonnen ben (nov 2015), in plaats van de datum na de jaarrekening (nov 2016)
Volgens het dashbord had mijn windmolen voor mij op 2 jan 2017: 2093kWh opgewekt (ik startte op 2 jan 2016)
Mijn app geeft nog steeds aan: vanaf 1 jan 2016: 2562kWh en 100%
Zou natuurlijk per 1 jan opnieuw ingesteld moeten worden (begin van mijn nieuwe abonnementsperiode), je begint immers weer op 0.
Ellende dat die app na 1 jaar nog steeds niet op orde is!
Daarnaast wacht ik nog steeds op mijn afrekening, hopelijk een foutloze!!
Ik sta geheel achter de visie van Qurrent, maar administratief en de app is helaas niet best!

Reageer