Beantwoord

Windtegoed wordt niet goed weergegeven in de Qurrent app?

• 1 januari 2017
  • 8 reacties
  • 404 keer bekeken

En weer wordt windtegoed niet goed weergegeven in de Qurrent app. Ook in 2016 bij herhaling opgetreden. Kan daar eens serieus naar gekeken worden.
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 13 januari 2017, 09:50

Hallo Willem,
Wat vervelend om te lezen dat je Windtegoed niet goed wordt weergeven in de app. In ons systeem zien we dat je beschikt over 4 Windtegoeden. Zou je kunnen toelichten wat er niet goed wordt weergeven? Dan kunnen we het verder uitzoeken. Alvast bedankt!
Groetjes,
Lara
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Willem,
Wat vervelend om te lezen dat je Windtegoed niet goed wordt weergeven in de app. In ons systeem zien we dat je beschikt over 4 Windtegoeden. Zou je kunnen toelichten wat er niet goed wordt weergeven? Dan kunnen we het verder uitzoeken. Alvast bedankt!
Groetjes,
Lara
voor mij hetzelfde en het duurt al meer dan een jaar voor ik iets kan zien. of weten hoeveel ik er heb en wat ze opleveren
voor mij hetzelfde en het duurt al meer dan een jaar voor ik iets kan zien. of weten hoeveel ik er heb en wat ze opleveren

Hierover heb ik je net geprobeerd te bellen! Het is namelijk bij jou iets anders gelopen, ik heb je een e-mail toegestuurd met informatie hierover. Hopelijk kunnen we hier binnenkort even contact over hebben.

Groetjes, Lisa
Hoi, sinds eind maart zou mijn tweede windtegoed zichtbaar moeten zijn, maar ik zie m ook nog niet. Weten jullie al wanneer het technische probleem verholpen is?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Lisa, we weten helaas nog niet wanneer het probleem helemaal verholpen is. Inmiddels is wel duidelijk waar het probleem door is ontstaan. En wordt er nu aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar omdat het redelijk complex is en we graag alles in een keer goed willen krijgen voor iedereen neemt het iets meer tijd in beslag. Zodra we een concreet idee hebben van wanneer het verholpen is laten we het hier direct weten!

Groeten van Tanja
Hallo,

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar ik probeer het.
Eind januari had ik een opgebouwd windtegoed van 1483. De eerste week van februari stond in de app plots een windtegoed van 1703. Dit bouwde in 2 weken op tot 1796, maar daarna stond er ineens een stand van 1617.
Vanaf dat moment is het windtegoed vanuit deze waarde opgelopen tot 9 april. Op die dag gaf de app een stand van 1987 aan. De week daarna (16/4) was de teller weer naar beneden geduikeld tot 852. Vandaag (24/4) ben ik weer gelukkig met een stand van 2099, maar of dit nu ook echt klopt??
Kunnen jullie aangeven waarom deze jojo in de app zit? Ook zit er denk ik een foutje in de synchronisatie tussen site en app. Het percentage op de app geeft 88%, de site 134%.

Ik zie uit naar jullie verklaring.

Groeten,

Albert Bremer
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Albert, excuus voor de verlate reactie!

Ik zie dat je vanaf 4-2-2017 ook een extra windtegoed hebt, dit zorgt natuurlijk voor eens stijging.

Tussen 22 januari 2017 en 21 februari 2017 is er per windtegoed ongeveer 30 kWh verminderd. Dat kwam door een stroomstoring in Amsterdam waardoor de data verkeerd werd ingeladen (onjuist hoge data en een aantal dagen negatief windtegoed), dit is op 21 februari gecorrigeerd.

Het klopt dat er momenteel een verschil in percentage zit tussen de app en Mijn Energie. De app laat het percentage zien ten opzichte van je verwachte jaarverbruik, terwijl in mijn energie het berekend is op basis van je huidige verbruik. We zijn momenteel een nieuwe Mijn Energie en app aan het bouwen waar dit percentage gelijk is.

Wat me nog wel onduidelijk is is waarom in april de teller zakt. Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst en Windtegoed collega's voor uitleg.

Groetjes, Tanja

Reageer