Vraag

Wordt de opwek van mijn windtegoed wel goed weergegeven?

• 4 mei 2018
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Badge +4
Hoi

ik denk dat ik nog steeds geen juiste weergave heb gehad betreft windtegoed.

bij deze geeft in wat de app en de site aangeeft.

58% dit komt overeen met 173 kWh nu en ik heb 2 windtegoeden. Dit krijg je gewoon nooit goed gebreid met deze standen.
250 kWh is 50% dus 173 kWh kan nooit 58% zijn!

Volgens mij is er nog altijd veel werk aan de winkel betreft windtegoeden en de koppeling van de windmolens. Dat had in deze technisch wereld zeker in nederland toch eens goed moeten zijn.

mvg John V

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @John.v,

Het kan zijn dat de weergave van je windtegoeden soms vertraging heeft of zelfs dat de opwek ervan niet helemaal klopt. Dit heeft te maken met het volgende:

Wij hebben een servicepartner die zorg draag voor de monitoring en onderhoud van de windmolens. Van hen ontvangen wij de productiedata van het windpark. Deze data delen wij door het totaal aantal windtegoeden en tonen wij, met een dag vertraging, in de mobiele app en mijn energie. Er zit geen filter tussen de data die wij ontvangen en de data die wij tonen. Het kan dus best zijn dat onze servicepartner soms een fout maakt en dat deze dan ook zichtbaar is in de mobiele app of Mijn Energie. Je hoeft je hier geen zorgen over te maken, uiteindelijk gaat het er om dat de opwek van je windtegoed op je jaar- of eindnota correct is.

Groet,
Julian

Reageer