Beantwoord

2 maanden wachten op je jaarrekening is idioot lang

• 26 juni 2019
  • 1 reactie
  • 197 keer bekeken

Goedemiddag,

Ruim 2,5 maand wachten op je jaarafrekening is niet echt meer van deze tijd, tenzij jullie alles handmatig moeten narekenen, maar dat geloof ik niet. Is dit nou niet sneller voor elkaar te krijgen, ik heb de meterstanden 17 mei doorgegeven en nu moet ik wachten tot 4 augustus?

Michel Gunter.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 juni 2019, 09:15

Hoi @M.P.Gunter.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

De uiterlijke termijn die je volgens de Autoriteit Consument & Markt zou moeten wachten op je jaarnota bedraagt acht weken na het moment dat er precies een jaar van levering aan jouw adres voorbij is.
Gelukkig hebben de jaarnota's vaak al eerder opgemaakt. We hebben op 18 mei 2019 je meterstanden opgevraagd en ontvangen. Ik verwacht dat je de jaarnota in de loop van de maand juli zult ontvangen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @M.P.Gunter.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

De uiterlijke termijn die je volgens de Autoriteit Consument & Markt zou moeten wachten op je jaarnota bedraagt acht weken na het moment dat er precies een jaar van levering aan jouw adres voorbij is.
Gelukkig hebben de jaarnota's vaak al eerder opgemaakt. We hebben op 18 mei 2019 je meterstanden opgevraagd en ontvangen. Ik verwacht dat je de jaarnota in de loop van de maand juli zult ontvangen.

Groeten,
Julian

Reageer