Beantwoord

Betaling maandbedragen bij verhuizing

• 30 mei 2017
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Goede middag.
Ik ben onlangs verhuisd, nu heb ik de maand termijn mei nog met het oude adres betaald, omdat ik dat al 23 april had overgemaakt en wist toen nog niet dat ik ging verhuizen, en elke keer willen ze €97' afhalen, terwijl mijn termijn op €110. staat, best vervelend is dit, maand juni heb ik al wel goed overgemaakt op het nieuwe adres, maar mei niet helaas, is dat een probleem of hebben jullie het al gevonden.
Mvg.mevr.wijnja
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 1 juni 2017, 15:30

Hallo AnjaWijnja,

Ik begrijp dat het soms verwarrend kan zijn wat er allemaal betaald dient te worden, vooral tijdens verhuizingen, en vooral als sommige bedragen geïncasseerd zijn en andere door jou overgemaakt. Maar ik heb het voor je uitgezocht samen met mijn collega van de financiële situatie. Het komt erop neer dat we alle maandbedragen ontvangen hebben en je krijgt nog €13 terug van ons omdat je voor de maand mei teveel hebt betaald. Het maandbedrag voor je nieuwe adres was oorspronkelijk €97 en is zo gebleven voor de maand mei en juni. Vanaf volgende maand wordt het aangepast naar €110, zoals je dat doorgegeven hebt aan mijn collega.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo AnjaWijnja,

Ik begrijp dat het soms verwarrend kan zijn wat er allemaal betaald dient te worden, vooral tijdens verhuizingen, en vooral als sommige bedragen geïncasseerd zijn en andere door jou overgemaakt. Maar ik heb het voor je uitgezocht samen met mijn collega van de financiële situatie. Het komt erop neer dat we alle maandbedragen ontvangen hebben en je krijgt nog €13 terug van ons omdat je voor de maand mei teveel hebt betaald. Het maandbedrag voor je nieuwe adres was oorspronkelijk €97 en is zo gebleven voor de maand mei en juni. Vanaf volgende maand wordt het aangepast naar €110, zoals je dat doorgegeven hebt aan mijn collega.

Groeten,

Natalia

Reageer