Beantwoord

Blauwe knop doorgeven meterstanden werkt niet

• 27 januari 2018
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb geprobeerd mijn meterstanden door te geven. Echter er verschijnt een foutmelding: : "wij kunnen uw meterstanden op dit moment niet verwerken".
Waar vindt ik het contactformulier?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 31 januari 2018, 11:54

Hoi Roos,

Welkom op onze community!

Ik zie in ons systeem wel dat je meterstanden staan geregistreerd. Dit gaat om de volgende standen:

Stroom:
Telwerk 1: 10400
Telwerk 2: 55272

Gas: 2835

Als dit de meterstanden zijn die je hebt doorgegeven, is dat helemaal in orde. Ik ben dan bang dat je ten onrechte een foutmelding heb gekregen.

Daarnaast zie ik dat je ons via de site een bericht hebt gestuurd over het overzicht van het afgelopen jaar. De jaarnota ontvang je uiterlijk 8 weken na afloop van het contractjaar. In jouw geval is dat 21 januari 2018. Op de nota zal het verbruik met de voldane termijnbedragen worden verrekend.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat uiteraard graag :)

Groet.
Tomer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Roos,

Welkom op onze community!

Ik zie in ons systeem wel dat je meterstanden staan geregistreerd. Dit gaat om de volgende standen:

Stroom:
Telwerk 1: 10400
Telwerk 2: 55272

Gas: 2835

Als dit de meterstanden zijn die je hebt doorgegeven, is dat helemaal in orde. Ik ben dan bang dat je ten onrechte een foutmelding heb gekregen.

Daarnaast zie ik dat je ons via de site een bericht hebt gestuurd over het overzicht van het afgelopen jaar. De jaarnota ontvang je uiterlijk 8 weken na afloop van het contractjaar. In jouw geval is dat 21 januari 2018. Op de nota zal het verbruik met de voldane termijnbedragen worden verrekend.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat uiteraard graag :)

Groet.
Tomer

Reageer