Beantwoord

Correcte jaarnota ontvangen

• 2 mei 2019
  • 8 reacties
  • 209 keer bekeken

Goededag,

Ik heb een vraag, ik ben al sinds eind december in afwachting van een reactie naar aanleiding van mijn jaarnota waarop de energie van mijn windtegoeden op een correcte wijze is weergegeven. Ik ben even benieuwd of meer klanten hiermee problemen hebben en hoe dat is opgelost.

Ik hoor het graag!

Vriendelijke groet,
Hank
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 10 mei 2019, 10:12

Hoi @Hank1972,

Bedankt voor je geduld.
Vandaag zal je de gecorrigeerde nota krijgen. Excuses dat je hier lang op hebt moeten wachten.

Groet, Simon
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @Hank1972,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat de correctie van de jaarnota nog niet goed is verwerkt. Wij gaan hier direct mee aan de slag. Volgende week zullen wij je informeren over het resultaat.

Groet,
Tomer
Hoi @Hank1972,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat de correctie van de jaarnota nog niet goed is verwerkt. Wij gaan hier direct mee aan de slag. Volgende week zullen wij je informeren over het resultaat.

Groet,
Tomer

Dag Tomer,

Dank voor je reactie, mijn ervaringen zijn namelijk niet al te positief op dit vlak maar ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst dus ik ben benieuwd naar de inhoudelijke reactie in de loop van deze week.

groet,
Hank
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Hank1972,

Bedankt voor je geduld.
Vandaag zal je de gecorrigeerde nota krijgen. Excuses dat je hier lang op hebt moeten wachten.

Groet, Simon
Dag SImon,

IK heb de nieuwe nota net even bekeken en hij is volgens mij nog steeds niet correct. Bij het overzicht aan het begin van de nota staat dat ik een 3-tal windtegoeden heb. Als ik dan verderop de nota bekijk waar de opgewekte energie van windtegoeden wordt weergegeven staan daar nog steeds een 2tal windtegoeden dus ik min nog steeds 250kw aan compensatie volgens mij. Bij deze dus nogmaals de vraag om de jaarnota op dat punt bij te werken en ik hoop dat het ditmaal minder complex is en dus vlotter gerealiseerd kan worden. Ik hoor graag van je.

Hartelijke groet, Hank
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Hank1972,

Goed dat de nieuwe nota binnen is en je dit direct bekeken hebt.

Ik snap inderdaad dat het verwarrend is, echter klopt deze jaarnota wel. Op de eerste pagina staat dat je drie windtegoeden hebt, en bij de windtegoed specificatie staat dat je er maar twee hebt (dit is inderdaad onduidelijk). Bij de specificatie staat het aantal van het begin van het leverjaar, in de loop van het jaar (2-8-18) is het derde windtegoed erbij gekomen. Je ziet ook dat er een extra regel bij de GVO staat, dit komt omdat vanaf dat moment het windtegoed is toegevoegd en dus opwek had. Het derde windtegoed heeft maar een paar maanden opwek geleverd. Daarom heb je niet 750 kWh, maar 604 kWh. Volgend jaar zullen er drie windtegoeden staan op het overzicht en de specificatie omdat ze dan alle drie een jaar opwek leveren.

Ik hoop dat het zo duidelijk is dat de jaarnota wel klopt, mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik deze graag.

Groet, Simon

Hoi @Hank1972,

Bedankt voor je bericht.

Groet,
Tomer
Dag Tomer,

Dank voor je reactie, mijn ervaringen zijn namelijk niet al te positief op dit vlak maar ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst dus ik ben benieuwd naar de inhoudelijke reactie in de loop van deze week.

groet,
Hank
Hank,

Ik heb ook zeer weinig vertrouwen in de juistheid van mijn ontvangen jaarnota van 2017 en 2018. Ben daar al vanaf januari 2019 mee bezig. Krijg alleen maar reacties dat ze binnenkort dit terugkoppelen. Ze zijn er mee bezig, blablabla.

Betrokkenheid van de telefoonbeantwoorders zijn 0,0. Zelfs als iemand mij voor 100% beloofd terug te bellen gebeurt dit niet.

Qurrent is net Als premier Rutte, je stemt erop, je gaat voor een ideaal. En uiteindelijk wordt je toch weer teleurgesteld in het niet nakomen van doelen en afspraken.

Een energieleverancier die klanten aan een groen lijntje houden.

Ik ben ook teleurgesteld in Qurrent. was in den beginne echt trots op mijn energietransitie.

Maargoed, weer ervaring opgedaan om te delen in mijn netwerk.

Groeten,

Jan Boekhorst
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan,

Ik zag dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met mijn collega Roufaida. En ik heb je zojuist ook nog een privébericht gestuurd.
Onze excuus voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Tanja

Reageer