Beantwoord

De nota's in mijn financieel overzicht zijn nog steeds niet leesbaar.

• 9 mei 2017
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik kan geen nota's van mijn energieafrekening inzien. Wel die van mijn windtegoed. Hebben meer van jullie daar last van. Op mijn mail van gisteren aan Qurrent is niet gereageerd. Ik zie dat nog een forumlid dat probleem 15 dagen geleden heeft gemeld maar dat zou zijn opgelost.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 mei 2017, 15:29

Hoi Thijs en Hage, ik heb zojuist de eindnota via de mail naar jullie verzonden.

Het klopt dat de Mijn Energie pagina nu niet helemaal optimaal werkt. Daarom krijgen we ook binnenkort een compleet nieuwe Mijn Energie en app 🙂

Ik hoop dat je onze nieuwe website wil afwachten Arjan.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Hoi Thijs, ik heb precies hetzelfde probleem. bij de afrekening geen PDF die geladen wordt, bij de windtegoedfactuur wel.
Zou fijn zijn als dat opgelost wordt idd.
Hage
Ach, ik heb het al weken en via Twitter is de enige oplossing dat ze me het mailen.
Het hele MijnEnergie zit vol met bugs, het is gewoon vreselijk frustrerend.
- Slimme meters die niet uitlezen maar wel zo in het Dashboard staan
- Nota's die niet te downloaden zijn
- Meterstanden die je zelf invult komen niet door voor je eindnota? Ook al is dat via de link die Qurrent mij zelf stuurde.
- Slimme meter metingen die niet altijd kloppen met wat ik zelf uitlees thuis.

Nee, volgend jaar geen Qurrent meer voor mij.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Thijs en Hage, ik heb zojuist de eindnota via de mail naar jullie verzonden.

Het klopt dat de Mijn Energie pagina nu niet helemaal optimaal werkt. Daarom krijgen we ook binnenkort een compleet nieuwe Mijn Energie en app 🙂

Ik hoop dat je onze nieuwe website wil afwachten Arjan.

Groetjes, Tanja
Badge
Fijn Tanja, dank je wel!
Hage

Reageer