Beantwoord

De procentuele opwek van mijn Windtegoed in Mijn Energie is niet meer correct zolang ik de jaarnota niet ontvang.

Reputatie 5
Badge +14
Wanneer is qurrent nu eens van plan om mijn jaarrekening op te maken. Op 20 augustus was mijn 3 jarig contract afgelopen en op 21 augustus is het nieuwe ingegaan. Uit eigen berekening moet ik een flink bedrag terugontvangen en dat loopt alleen maar verder op, lijkt wel leuk dat terug ontvangen maar het is voor mij dood geld als het op de rekening van qurrent blijft staan.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 21 november 2018, 11:39

Hoi John,

Inmiddels heb je van Julian een update gekregen per mail. Ik geef hier ook kort de update weer zodat andere klanten het ook eventueel kunnen zien.

Je gaf aan dat de procentuele opwek van het Windtegoed beter weer op 0% gezet kan worden als de jaarnota reeds is verzonden.
Helaas is dit iets wat wij niet direct zelf kunnen regelen. Onze servicepartner die de verrekening van de Windtegoeden doet heeft dit zo ingesteld. Het probleem zal wel worden besproken, maar omdat er veel andere zaken zijn met prioriteit is het helaas de vraag hoe snel dit aangepast zal worden.

Onze excuses!

Groet, Joost
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Qurrent heeft 8 weken om de rekening op te maken, dus het kan maandag al klaar zijn of pas in oktober. Hij komt vanzelf....
Reputatie 5
Badge +14
Het opmaken en versturen van een rekening kan dan wel 8 weken duren maar neemt niet weg dat de tellers op 21 augustus opnieuw beginnen, vooral die van windenergie deze starten daadwerkelijk op nul.
Anders krijg je dit soort uitkomsten;

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JohnKemmer,

bedankt voor je bericht.

Wat @MK102 zegt is correct, er zitten bijna 3 weken op sinds het moment dat je vorige contract is verlopen. Dat betekent dat er nog uiterlijk 5 weken zijn waarin je nota bij je kan worden aangeleverd.
Ik zie dat je vorig jaar de jaarnota hebt ontvangen op 6 september dus ik denk dat je de jaarnota wel wat sneller kan verwachten. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is om de onjuiste gegevens van de opwek van je Windtegoed terug te zien in Mijn Energie. Bedankt voor het doorsturen van de screenshot hiervan. Ik zal deze doorzetten naar onze IT-afdeling en vragen of zij de weergave vanaf 21 augustus 2018 weer op '0' zetten.

Groeten,
Julian
Reputatie 5
Badge +14
Waar het mij om gaat is dat het contract loopt van 12 -8 t.e.m. 20-8. Mijn eerste jaarrekening werd inderdaad afgesloten op de 20e augustus en begon de telling weer op 0. Het tweede jaar werd pas afgesloten op 30 augustus en begon de telling op 31 augustus op 0. Inmiddels zitten we op 10 september en lopen de tellers nog steeds naar beneden ofwel het 3e contractjaar is nog niet afgesloten.

Moeilijk te begrijpen he.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @JohnKemmer,

Ik zie dat je meterstanden voor de jaarnota zijn uitgelezen per 31-8. Je derde contractjaar heeft dus tot die datum geduurd. We zijn nu bezig met het opstellen van de nota.
De teller begint dus per 1-9 weer op 0. Dat dit in Mijn Energie misgaat is inderdaad vervelend, en daar is onze IT-afdeling naar aan het kijken.

Groet, Joost

Update 4-10-2018
Helaas is er nog geen update vanuit de IT-afdeling. Ik hoop je hier snel meer over te kunnen vertellen.

Update 18-10-2018
De vraag ligt nog bij de IT-afdeling. Ik hoop zo snel mogelijk meer te weten.

Update 1-11-2018
Helaas heb ik nog geen update. Ik hoop volgende week meer te weten!

Update 8-11-2018
Helaas heb ik nog steeds geen update. Ik hoop volgende week meer te weten!
Reputatie 2
Badge +9
Hoi John,

Inmiddels heb je van Julian een update gekregen per mail. Ik geef hier ook kort de update weer zodat andere klanten het ook eventueel kunnen zien.

Je gaf aan dat de procentuele opwek van het Windtegoed beter weer op 0% gezet kan worden als de jaarnota reeds is verzonden.
Helaas is dit iets wat wij niet direct zelf kunnen regelen. Onze servicepartner die de verrekening van de Windtegoeden doet heeft dit zo ingesteld. Het probleem zal wel worden besproken, maar omdat er veel andere zaken zijn met prioriteit is het helaas de vraag hoe snel dit aangepast zal worden.

Onze excuses!

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen