Vraag

Eindnota na 7 weken nog steeds niet uitbetaald?

  • 8 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 29 keer bekeken

  • Q-starter
  • 0 reacties
Na vele malen bellen en mailen over het uitbetalen van de eindnota (van 20 augustus 2019) even op deze manier.... Van de klantenservice-lijn word je niet vrolijk, na iedere keer bellen krijg je, als er niet opgenomen wordt, een Engelstalige man aan de lijn de klant meedeelt dat het nummer wat je belt niet bereikbaar is?!
Jullie maken het geld over naar de verkeerde rekening (na 21 dagen ipv binnen de beloofde 18 dagen) en krijgen het van de ontvanger keurig teruggestort... OK, dat kan gebeuren. Dan beloven jullie mij dat het geld binnen twee weken wordt overgemaakt en sturen jullie twee weken later (!) een e-mail dat het probleem nog niet opgelost is en het nog eens twee weken duurt. Welk probleem? Hoe moeilijk is het om geld over te maken? Wel als de kippen erbij zijn om de rekening te sturen, maar terugbetalen, ho maar. Echt goed bezig! Zo houd je je klanten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer