Beantwoord

Eindnota terugbetaling niet ontvangen

  • 15 januari 2019
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb 28-12 mijn eindnota ontvangen.
Het is nu 15-1 en ondanks dat jullie zeggen binnen 14 dagen het geld te storten heb ik nog niks ontvangen. De bank verwerking kan nooit dagen duren lijkt me.
Dat jullie alle wettelijke termijnen vrij ruim nemen is al vervelend voor de klant, maar nu gaan jullie er toch echt overheen.
Op 30-11 november ben ik verhuisd en stopte mijn contract, ik zou er toch wel heel graag een punt achter zetten nu.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 17 januari 2019, 12:33

Hoi @SJansen,

Dankjewel voor je bericht.
Ik zie dat de betaling inmiddels op je rekening staat.

Excuus voor het wachten!

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @MMMM,

Dit is inderdaad wat verwarrend. Binnen 14 dagen geven wij opdracht aan de bank om het geld terug te storten. Bij de bank moet dit verzoek verwerkt worden en daarom staat op de eindnota 18 dagen. Binnen 18 dagen zou het geld dus op jouw rekening moeten staan.

Groet, Simon
In de begeleidende mail bij mijn eindnota staat vermeld dat ik binnen 14 dagen het geld teruggestort krijg. Terwijl op de eindnota 18 dagen vermeld staat. Binnen welke termijn krijg je het geld nu terug?
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @PdeWaal,

Dankjewel voor je bericht!
Jouw eindafrekening heeft een tekendatum van 4-2.
We verrekenen je teruggave eerst met eventueel openstaande bedragen. Het restbedrag maken we binnen 14 dagen naar je over.
Volgende week zou het dus op je rekening moeten zijn!

Groet, Joost
Ik heb helaas het zelfde probleem, en zou dan ook graag zo snel mogelijk de betaling tegemoet zien.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @SJansen,

Dankjewel voor je bericht.
Ik zie dat de betaling inmiddels op je rekening staat.

Excuus voor het wachten!

Groet, Joost

Reageer