Beantwoord

Er zijn deze maand twee termijnbedragen van mijn rekening afgeschreven klopt dit wel?

• 26 juli 2018
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Mijn maandbedrag is gewijzigd van 109 naar €220,-. Echter zie ik nu dat voor de maand augustus zowel 109 als 220 is afgeschreven. Klopt dit wel? En zo ja, hoe wordt dit berekend?

Groeten Stefan Leus
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 30 juli 2018, 10:33

Hoi @StefanLeus,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zie dat er deze maand inderdaad twee termijnbedragen zijn afgeschreven. Deze zijn echter niet beiden voor hetzelfde adres.
De factuur voor het termijnbedrag voor augustus voor je oude adres, waar de levering moet lopen tot en met 31 juli 2018 was al verstuurd naar de bank voordat dit tegengehouden kon worden.
Er zal nu een eindnota voor de levering aan dit adres voor je worden opgemaakt en daarop zullen we de eindstanden van 31 juli 2018 gebruiken, zo betaal je nooit voor energie die je niet hebt verbruikt.

Alles wat je te veel hebt betaald krijg je dus gewoon van ons terug met de eindnota voor je oude adres, die je binnen zes weken na de einddatum van levering in je mailbox kan verwachten.

Excuus voor het ongemak en met vriendelijke groet,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @StefanLeus,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zie dat er deze maand inderdaad twee termijnbedragen zijn afgeschreven. Deze zijn echter niet beiden voor hetzelfde adres.
De factuur voor het termijnbedrag voor augustus voor je oude adres, waar de levering moet lopen tot en met 31 juli 2018 was al verstuurd naar de bank voordat dit tegengehouden kon worden.
Er zal nu een eindnota voor de levering aan dit adres voor je worden opgemaakt en daarop zullen we de eindstanden van 31 juli 2018 gebruiken, zo betaal je nooit voor energie die je niet hebt verbruikt.

Alles wat je te veel hebt betaald krijg je dus gewoon van ons terug met de eindnota voor je oude adres, die je binnen zes weken na de einddatum van levering in je mailbox kan verwachten.

Excuus voor het ongemak en met vriendelijke groet,
Julian

Reageer