Beantwoord

Geen factuur ontvangen

• 25 april 2017
  • 10 reacties
  • 207 keer bekeken

Deze maand heb ik geen factuur ontvangen. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Leonardo 26 april 2017, 13:54

Nu heb ik de rekening betaald en wordt het daarna nog eens automatisch binnengehaald door Qurrent. Ik walg van die hele Qurrent! Ga maar lekker groeien met Feijenoord. Ik betaal al vele maanden niet meer automatisch en daar is ook geen toestemming meer voor.
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Leonardo,

Krijg jij je factuur normaal gesproken automatisch elke maand? Of heb je een factuur aangevraagd maar nog niet ontvangen? Ik hoor het graag zodat ik het naar de juiste afdeling door kan zetten.
Hallo Beau (dat rijmt),

Elke maand komt er een factuur in mijn e-mail (met factuurnummer en zo), maar deze maand dus niet.
In plaats van dat ik hier een antwoord krijg, kwam er nu een -niet correcte- e-mail van de klantenservice: "We hebben je gegevens gewijzigd: in het vervolg een factuur".

Dit slaat echt nergens op. Wat is er toch met jullie klantenservice? Ik betaal al vele maanden per factuur, maar deze maand kwam die dus niet. Is dit nu zo ingewikkeld?
Hoi Leonardo,

De instelling van de maandelijkse factuur was helaas weggevallen, vandaar dat we deze even moesten aanpassen en je de bevestiging hiervan in je mailbox kreeg 😉 De factuur van deze maand moet, door het wegvallen, opnieuw in het systeem worden gezet en hier gaan we meteen mee aan de slag. Wel heb je zojuist (als het goed is) alvast een betaal-link ontvangen waarmee je de betaling voor deze maand alvast kunt voldoen.

Groetjes,

Beau
Zo'n instelling mag natuurlijk niet "zomaar" wegvallen (!), maar goed inmiddels heb ik het maandbedrag overgeboekt. Het was overigens geen "betaal-link" die ik ontving.
Nu heb ik de rekening betaald en wordt het daarna nog eens automatisch binnengehaald door Qurrent. Ik walg van die hele Qurrent! Ga maar lekker groeien met Feijenoord. Ik betaal al vele maanden niet meer automatisch en daar is ook geen toestemming meer voor.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Leonardo, we hebben je handmatige betaling inmiddels ontvangen. De automatische incasso was automatisch uitgestuurd omdat de handmatige betaling bij ons nog niet binnen was. Je kan de automatische incasso storneren, dan heb je het direct terug op je rekening en klopt alles weer.

Groetjes, Tanja
De automatische incasso was automatisch uitgestuurd omdat de handmatige betaling bij ons nog niet binnen was.

Als de "handmatige betaling" niet binnen was (geheel jullie fout trouwens!) geeft dat jullie mijns inziens geen recht om zomaar mijn rekening te plunderen. Ik had gisteren al verteld dat ik betaald had. En "herinneringen", die zijn er ook nog! Ik vind jullie gedrag zeer ver beneden peil.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Leonardo,

Je betaalwijze is na het aangaan van je contract aangepast naar factuur, maar de machtiging is niet ingetrokken. Bij het aangaan van je contract heb je getekend voor automatische incasso. We hebben dan ook niet onrechtmatig geïncasseerd.

Ik ben het met je eens dat je herinneringen had moeten krijgen, dat is normaliter ook de gang van zaken. Dan had er ook niet automatisch geïncasseerd hoeven worden. Ik hoop wij je vertrouwen in ons mogen herstellen. We staan voor je klaar als we je nog ergens mee kunnen helpen.

Groeten van Tanja
Ik ben het met je eens dat je herinneringen had moeten krijgen, dat is normaliter ook de gang van zaken. Dan had er ook niet automatisch geïncasseerd hoeven worden.

Het is dus de allerhoogste tijd dat jullie weer eens normaal gaan doen. Dan komt na enige tijd het vertrouwen wel terug. Met name een financiële administratie dient feilloos te functioneren!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen