Beantwoord

Geen jaarnota ontvangen

  • 26 maart 2019
  • 5 reacties
  • 224 keer bekeken

Tot op heden hebben wij geen jaarnota ontvangen. Graag ontvang ik deze per omgaande.

mvg,

J Fieten
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 28 maart 2019, 08:51

Natuurlijk! Ik heb je de nota zojuist nog een keer verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @J.Fieten,

Dankjewel voor je bericht.
Op 6 februari hebben we je eindafrekening per mail toegestuurd.
Sinds 12 januari ben je geen klant meer bij ons, dus je krijgt geen extra afrekeningen meer.

Groet, Joost
ik heb het gecontroleerd, maar kan niets vinden. Het kan zijn dat deze automatisch uit het spamfilter is gewist. Zou u deze nogmaals willen versturen?
Reputatie 2
Badge +9
Natuurlijk! Ik heb je de nota zojuist nog een keer verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Groet, Joost
Hallo Joost, Helaas niets in mijn mailbox ontvangen. Blijkbaar gaat er iets niet goed. Zou je een exemplaar per post willen versturen?
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @J.Fieten,

Daar gaat inderdaad iets fout. Wellicht dat we een fout e-mailadres van je hebben, heb je hiervoor wel de mailtjes gehad?

De eindnota wordt nu met de post verstuurd. Dit zal enkele dagen duren, volgende week zou deze dus binnen moeten komen. Mocht je na volgende week nog niets hebben ontvangen dan hoor ik het graag!

Groet, Simon

Reageer