Vraag

Hebben jullie ook zulke slechte ervaringen met de klantenservice & backoffice van Qurrent??

  • 12 maart 2019
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Als sinds oktober zit ik te wachten op een correctie van de jaarnota, maar op een of andere manier geeft de klantenservice mij wel gelijk, maar ze maken geen geld naar MIJ over.

Klachten worden niet beantwoord, zelfs niet klachten over het klachten proces.

Hebben jullie deze ervaring ook? Hoe hebben jullie het opgelost???

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Sebastiaan,

Er is inderdaad het een en ander misgegaan bij de communicatie over je correctie.
Hierdoor konden we pas in februari een aanvraag indienen voor een correctie op je nota.
Binnen 3-5 weken moet je de gecorrigeerde nota uiterlijk binnen hebben.
We doen ons best om de nota nog een stuk eerder te sturen.

Excuses voor het ongemak!

Groet, Joost
😤 Krijg nu een factuur: 197100341308 --> moet ik 112 EURO gaan betalen!
Ik zou juist geld van jullie moeten krijgen omdat de windtegoeden niet zijn verrekend!

Bovendien ik wil geen nota! Ik wil gewoon het geld waar ik recht op heb, en jullie al meerdere keren bevestigd hebben. GELD JA, NOTA NEE!!!
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Sebastiaan,

Vanochtend heb ik je hierover een bericht gestuurd.
De factuur die je nu krijgt is een creditfactuur voor de jaarnota. Deze factuur maakt de jaarnota dus ongedaan.
Je krijgt zo snel mogelijk de juiste jaarnota. Deze bedragen worden met elkaar verrekend, dus je hoeft nu natuurlijk niets te betalen.

Groet, Joost

Reageer