Beantwoord

Heeft Qurrent een emailadres?

• 1 mei 2017
  • 7 reacties
  • 1841 keer bekeken

Heeft Qurrent een emailadres?
icon

Beste antwoord door A.A.Symons 2 mei 2017, 13:52

Email adres:
vraag@qurrent.nl
Bekijk origineel

7 reacties

Email adres:
vraag@qurrent.nl
Onderwerp: Klacht m.b.t. eindnota van contract klantnummer 150536 van Hr. J. Reijntjes te Hoog Keppel.

Goedendag heer/mevrouw,

Jaarlijks stap ik over van energieleverancier, dat doe ik voor mijzelf maar ook voor mijn schoonvader.

N.a.v. de eindnota van mijn schoonvader heb ik een aantal vragen/opmerkingen:
Graag wil ik die z.s.m. hebben opgelost.

Allereerst vind u hieronder informatie van zijn nieuwe energieleverancier te weten Oxxio.
N.a.v. deze informatie bent u blijkbaar al per einddatum 14 december 2017 gestopt met de levering van stroom en gas omdat
uit het register blijkt dat deze einddatum 1 januari 1900 was? Heel vreemd allemaal? Onbegrijpelijk dat dit kan dat was de vorige eeuw!!!!!!
De einddatum moet natuulijk zijn 30 december 2017 zoals ook vermeld in uw/zijn contract en ook bekend in het CER (u wel bekend)!

Graag wil ik een nieuwe aangepaste eindnota,
Geen opzegvergoeding wegens contractbreuk (dit is ook niet van toepassing omdat u een verkeerde datum hebt gehanteerd),
Tevens wil ik opmerken dat ik via een energie veiling collectieve inkoop energie (CIE 21) naar u ben overgestapt,
dit alles tegen een vast tarief conform CIE 21, ook dit kunt u zien in uw systeem.
Het verschil tussen de einddatum van 14 december 2017 en 30 december 2017 wil ik ook aangepast hebben.

Dank voor uw medewerking en hopend op een vlotte afhandeling.

Vr. groet,
Danny Hartman
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Danny Hartman,

Bedankt voor je bericht. Ik deze klacht bij mijn collega's ingediend.

Het correctieverzoek voor de eindnota is ingediend. Omdat op 13 december het energiecontract door de nieuwe leverancier is overgenomen, kunnen wij deze datum niet meer aanpassen, maar uiteraard heb ik verzocht om de opzegvergoeding te verwijderen. Er zal dus een nieuwe eindnota worden opgesteld. De tarieven van Vereniging Eigen Huis werden al gehanteerd op het contract. Hierbij moet natuurlijk wel worden vermeld dat ieder jaar de energiebelasting wordt aangepast, en dat dit natuurlijk ook invloed heeft op de nota.

Er wordt spoedig contact opgenomen vanwege het klachtenproces en zodra de eindnota gecorrigeerd is ontvang je hiervan ook bericht.
Ik wens je een prettige dag toe.

Groet, Nina
Hallo Nina,

Dank voor je snelle reactie. Ik wacht met smart de nieuwe eindnota af en hoop dat deze spoedig komt. Die laatste twee weken van december 2017 en die verkeerd gehanterde einddatum wil ik overigens ook z.s.m. opgelost hebben. Hoe kan het zo zijn dat jullie of Oxxio? niet beter opletten wanneer jullie een datum van 1 januari 1900 hanteren en deze ook nog eens gaan gebruiken voor de berekening van de eindnota. Daar is alles nl. fout gegaan. Daar wil ik wel eens over babbelen. Dit mag echt niet meer gebeuren in de toekomst ook niet bij andere gebruikers.

Vr. groet,
Danny Hartman
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Danny Hartman,

Omdat Nina de klacht bij onze collega's van de klachtenafdeling heeft neergelegd, gaat mijn collega je nu bellen om er over te praten.

Groet,
Tessa
Goedemiddag Tessa en ook Koen,

Ik wil even zeggen, ondanks dat het bijna 3 maanden heeft geduurd, dat alles naar mijn tevredenheid is opgelost. De onterechte boete is terugbetaald tezamen met andere bedragen welke ik tegoed had. Dank daarvoor.

Vr. groet,
Danny Hartman
Reputatie 3
Badge +9
Hoi DHartman,

Goed om te horen dat het naar je tevredenheid is opgelost! Ik zal dit doorgeven aan Koen en Tessa. :)

Groet,

Jeroen

Reageer