Vraag

Hoe kan ik de boete declareren van mijn vorige leverancier?

  • 6 maart 2018
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik heb via jullie declaratieformulier geprobeerd maar lukte niet, kreeg dagenlang ds melding dat ik later nig maar eens moest proberen. Hoer op de communety gezien dat ik ook een mailtje hierover kan sturen. Heb ik gedaan met de rekening g erbij. Dat is inmiddels al 14 dagen geleden en nog steeds geen redactie van jullie gekregen. Straks zit ik over de 3 maanden heen die jullie hanteren om de overstapboete terug te vragen.
Wat moet ik nou doen om m’n overstapboete terug te vragen?
mvg, S. Gruter

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hey S. Gruter,

Welkom op onze community. Fijn om te zien dat je ons zo hebt gevonden.
Als het niet lukt via het declaratieformulier van onze website, kan je ook per e-mail jouw eindnota sturen. Dit kan je sturen naar vraag@qurrent.nl . Laat even weten wanneer je dit hebt gedaan, dan kan ik of mijn collega dit direct voor je verwerken.

Groetjes,
Nathan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Shirley,

Wij hebben de mail ontvangen en het wordt in behandeling genomen. Zodra het verwerkt is ontvang je een bevestiging hiervan per e-mail.

Groet,
Tessa
Hoi Nathan, ja dat had ik ook gedaan 20-02-2018. Maar krijg geen reactie.
Wat nu?
mvg, Shirley

Reageer