Beantwoord

Hoe kan ik een geweigerde incasso alsnog betalen?

  • 5 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 662 keer bekeken

Beste heer/mevrouw

De automatische incasso is helaas geweigerd voor de factuur van oktober, nou wil ik hem alsnog overmaken maar ik kan het factuurnr nergens vinden. Heeft u een idee waar dat staat?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 6 oktober 2016, 15:39

Ik heb de factuur overgemaakt en bij omschrijving mijn klantnummer ingevoerd. Ik hoop dat het zo in orde is.

Hallo LeonieBols!

Wat goed dat je onze community hebt gevonden. Onze community is de perfecte plek waar je vragen kunt stellen, tips te delen en feedback te geven. Wat fijn om te zien dat je hier gelijk gebruik van hebt gemaakt. :D

Als je het factuurnummer niet meer terug kunt vinden, kun je in de beschrijving je klantnummer en de desbetreffende maand vermelden. Je krijgt overigens hier ook nog een herinnering van in je e-mail. Daar wordt dan ook het factuurnummer in vermeld. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken.

Ik zie dat je zelf het antwoord hebt gegeven. Behalve jezelf heb je ook anderen met deze vraag goed beantwoord. Want samen helpen we elkaar! Heb je al een beetje rond gekeken in de community of je andere vragen van leden kan oplossen?

Groetjes,

Lara
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Sven, ben ik helemaal met je eens. Een duidelijk overzicht van alle betalingen en opstaande kosten maakt het een stuk makkelijker.

Ik weet nog niet exact welke opties allemaal komen in de nieuwe Mijn Energie en app, maar hoop dat zeker dat dat er een van is :)

Groetjes, Tanja
Ik heb de factuur overgemaakt en bij omschrijving mijn klantnummer ingevoerd. Ik hoop dat het zo in orde is.

Hallo LeonieBols!

Wat goed dat je onze community hebt gevonden. Onze community is de perfecte plek waar je vragen kunt stellen, tips te delen en feedback te geven. Wat fijn om te zien dat je hier gelijk gebruik van hebt gemaakt. :D

Als je het factuurnummer niet meer terug kunt vinden, kun je in de beschrijving je klantnummer en de desbetreffende maand vermelden. Je krijgt overigens hier ook nog een herinnering van in je e-mail. Daar wordt dan ook het factuurnummer in vermeld. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken.

Ik zie dat je zelf het antwoord hebt gegeven. Behalve jezelf heb je ook anderen met deze vraag goed beantwoord. Want samen helpen we elkaar! Heb je al een beetje rond gekeken in de community of je andere vragen van leden kan oplossen?

Groetjes,

Lara


Waarom komt er niet gewoon een beter overzicht op je dashboard van welke rekening wel of niet betaald is. En dals die niet betaald is dat je direct via ideal kunt betalen. Zou echt een hele hoop narigheid bij velen kunnen schelen.
Ik heb de factuur overgemaakt en bij omschrijving mijn klantnummer ingevoerd. Ik hoop dat het zo in orde is.

Hallo LeonieBols!

Wat goed dat je onze community hebt gevonden. Onze community is de perfecte plek waar je vragen kunt stellen, tips te delen en feedback te geven. Wat fijn om te zien dat je hier gelijk gebruik van hebt gemaakt. :D

Als je het factuurnummer niet meer terug kunt vinden, kun je in de beschrijving je klantnummer en de desbetreffende maand vermelden. Je krijgt overigens hier ook nog een herinnering van in je e-mail. Daar wordt dan ook het factuurnummer in vermeld. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken.

Ik zie dat je zelf het antwoord hebt gegeven. Behalve jezelf heb je ook anderen met deze vraag goed beantwoord. Want samen helpen we elkaar! Heb je al een beetje rond gekeken in de community of je andere vragen van leden kan oplossen?

Groetjes,

Lara
Ik heb de factuur overgemaakt en bij omschrijving mijn klantnummer ingevoerd. Ik hoop dat het zo in orde is.

Reageer