Beantwoord

Hoe kan ik mijn maandbedrag verhogen?

• 26 januari 2017
  • 14 reacties
  • 224 keer bekeken

ik kan op geen enkele manier mijn maandbedrag verhogen...
hoe kan dat...
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 1 februari 2017, 11:53

Hoi MKleynen-smeets & Bjm knijn!

Fijn dat jullie de community gevonden hebben als podium voor jullie vraag!

Via Mijn Energie kun je zelf je maandbedrag verlagen (met maximaal 10%) en verhogen. Helaas moet ik uit jullie berichten opmaken dat dit jullie niet gelukt is. Kunnen jullie aangeven wat de foutmelding is die jullie ontvangen? Dan kunnen wij controleren wat er aan de hand is en of dit eventueel te wijten is aan de verhuizing van onze systemen van het afgelopen weekend. Hoor het graag van jullie!

Groeten van,
Annick
Bekijk origineel

14 reacties

Ik wil graag mijn maandag bedrag verhogen en heb dit reeds eerder doorgegeven, maar helaas geen reactie van jullie gekregen. Mij lukt deze verhoging via jullie site
Ik probeer ook mijn maandbedrag te verhogen LUKT NIET .Telefonisch moet je ook zeeeeeeer lang in de wacht.Oplossing graag!
Badge +5
Hoi MKleynen-smeets & Bjm knijn!

Fijn dat jullie de community gevonden hebben als podium voor jullie vraag!

Via Mijn Energie kun je zelf je maandbedrag verlagen (met maximaal 10%) en verhogen. Helaas moet ik uit jullie berichten opmaken dat dit jullie niet gelukt is. Kunnen jullie aangeven wat de foutmelding is die jullie ontvangen? Dan kunnen wij controleren wat er aan de hand is en of dit eventueel te wijten is aan de verhuizing van onze systemen van het afgelopen weekend. Hoor het graag van jullie!

Groeten van,
Annick
Ik wil bij maandbedrag verhogen een hoger maandbedrag invullen.
Ik wil van 100 euro naar 115 euro toe.
Als ik het invoer en kies voor opslaan/bewaren wordt ik door gekoppeld naar het overzicht menu dashboard en het maandbedrag is niet aan gepast.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi W.LKeirsgieter,

Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en het al aangepast is naar €115 :)

Groetjes, Tanja
goedemiddag,

ik wil online mijn maandbedrag verhogen nu lees ik op internet dat dat kan via contractgegevens maar dat kan ik nergens vinden in mijn energie.
goedemiddag,

ik wil online mijn maandbedrag verhogen nu lees ik op internet dat dat kan via contractgegevens maar dat kan ik nergens vinden in mijn energie.

Goedemiddag Rick,

Een aanpassing is geen probleem. Je kunt ons hier laten weten wat je graag als maandbedrag zou willen, ook kun je ons telefonisch bereiken op 0800 777 1200 of je kunt het maandbedrag zelf aanpassen door te navigeren naar Mijn Energie - Je Profiel - Contractgegevens - Aansluiting - Maandbedrag wijzigen.

Hopelijk kom je eruit!

Groetjes, Lisa
Hallo,
Ik probeer al 2x via "maandbedrag wijzigen" mijn termijnbedrag aan te passen. Ik zie echter niets gebeuren?
Groet, Carry
Reputatie 5
Badge +13
Hoi CRentier, we hebben een wijziging van je maandbedrag ontvangen.

Soms duurt het even voordat het is aangepast in Mijn Energie. Je ontvangt wel altijd een bevestiging al via de mail.

Het staat nu op 120.

Groetjes, Tanja
Ik zou graag ons maandbedrag willen verhogen. Zie wel waar het staat, maar het verhogen lukt niet.. Weet iemand hoe dat kan??
Reputatie 5
Badge +13
Hoi LLERuiter,

Ik zie dat op 26-2-2017 het maandbedrag is verhoogd via Mijn Energie. Mocht je het nog verder willen verhogen kan dit via Mijn Energie of de klantenservice.

Groeten van Tanja
Ik wil zo snel mogelijk het maandbedrag verhogen naar €150,-.
Ik zie aan mijn verbruik dat ik nu te weinig betaald.
Ik ben tot nu zeer tevreden over jullie prima site.
Alvast bedankt

Vriendelijke groeten
Wim Fortuin
Reputatie 1
Badge +3
https://mijn.qurrent.nl/v2/maandbedrag/?residenceId=****** hier kan dat.. mocht de link niet werken kan je gewoon in je dashboard op maandbedrag klikkeen
Reputatie 5
Badge +13
Hoi W.aFortuin,

Ik zie dat het nog niet gelukt is om je maandbedrag aan te passen. Ik heb dit zojuist voor je gewijzigd. Hier ontvang je via de mail een bevestiging van.

Dankjewel voor de link rijkjan!

Groeten van Tanja

Reageer