Beantwoord

Hoe kan ik mijn openstaande nota's bekijken?

• 26 januari 2017
  • 2 reacties
  • 311 keer bekeken

Hoe kan ik mijn openstaande notas bekijken
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 1 februari 2017, 18:39

hoi Arlan,

In het Financieel overzicht zie je de in rekening gebrachte maandnota's. De nota's die hier genoteerd staan zijn niet per se betaald.

We zijn bezig met het aanpassen van Mijn Energie zodat iedereen kan zien wat er nog open staat.

Als je wil weten wat er open staat kan je het beste de klantenservice bellen op: 088 777 1200

Hoi Rien, ik begrijp dat je je jaarnota van 2016 niet ziet. Ik heb deze per mail naar je verzonden zojuist.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Via Mijn Energie, Administratie, Financieel overzicht kun je een nota in beeld brengen door op het loepje met plusteken te klikken. Voor mijn VOORLAATSTE nota van 10/9/2015 lukt dat althans. Ik kan echter nog steeds niet de LAATSTE nota van 12/8/2016 (!!!) op die manier inzien...
Reputatie 5
Badge +13
hoi Arlan,

In het Financieel overzicht zie je de in rekening gebrachte maandnota's. De nota's die hier genoteerd staan zijn niet per se betaald.

We zijn bezig met het aanpassen van Mijn Energie zodat iedereen kan zien wat er nog open staat.

Als je wil weten wat er open staat kan je het beste de klantenservice bellen op: 088 777 1200

Hoi Rien, ik begrijp dat je je jaarnota van 2016 niet ziet. Ik heb deze per mail naar je verzonden zojuist.

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen