Vraag

hoe kan ik mijn problemen met Qurrent opgelost krijgen?

• 30 september 2019
  • 0 reacties
  • 42 keer bekeken

Afgelopen augustus heb ik de jaarafrekening energieverbruik ontvangen. Ik krijg 300 euro terug. Ik blij natuurlijk, maar meteen daarna lees ik dat mijn maandbedrag met 200 euro per maand wordt verhoogd. Hoewel er duidelijk iets fout is gegaan, lukt het ondanks diverse telefoontjes niet de zaak terug te draaien. Ik ben namelijk niet van plan dat hoge bedrag te betalen. Ook niet voor één maand. Uiteindelijk wordt mij toegezegd dat het is opgelost. Ik kan mijn gewone maandbedrag blijven betalen. Ik weer blij, tot het moment dat de automatische afschrijving komt: 200 euro hoger. Weer bellen, weer diverse telefoontjes naar de klantenservice met steeds een ander antwoord op mijn vragen. Uiteindelijk heb ik het hoge geïncasseerde bedrag gestorneerd en een normaal maandbedrag betaald, maar ik krijg een aanmaning voor het hoge bedrag. Boos en twee klachten verder ben ik nog niets opgeschoten. Wel krijg ik prompt een ontvangstbevestiging als ik een klacht indien, maar nu, drie weken na mijn eerste klacht taal noch teken vernomen. Wat een slechte service en minachting voor mij als klant.

0 reacties

Geen reactie

Reageer