Beantwoord

Hoe kan ik mijn termijnbedrag aanpassen?

• 15 februari 2018
  • 5 reacties
  • 146 keer bekeken

Aanpassen maandtermijn !
Ik heb zelf berekend dat ik 15% minder gas ga gebruiken dat is € 32,-
Mijn maandtermijn is nu € 212,- Ik zou graag een nieuw termijnbedrag van € 192,- .

Met vriendelijke groet,
Johan Averdijk
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 19 februari 2018, 10:13

Hoi Johan,

Welkom op de community, leuk dat je ons hier hebt gevonden en bedankt voor je bericht! Wat goed dat je minder gas gaat verbruiken, wij zijn altijd blij dat te horen. De incasso voor de termijn Maart staat al klaar bij de bank en daarom heb ik het termijnbedrag vanaf April voor je aangepast naar €192,-. Je krijgt hier ook nog een bevestiging van per e-mail. Verder is het ook mogelijk om zelf je termijnbedrag aan te passen via de Mijn Energie omgeving. Je kunt hier zelf je termijnbedrag tot 10% omlaag brengen.

Groet,
Serena
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +5
Hoi Johan,

Welkom op de community, leuk dat je ons hier hebt gevonden en bedankt voor je bericht! Wat goed dat je minder gas gaat verbruiken, wij zijn altijd blij dat te horen. De incasso voor de termijn Maart staat al klaar bij de bank en daarom heb ik het termijnbedrag vanaf April voor je aangepast naar €192,-. Je krijgt hier ook nog een bevestiging van per e-mail. Verder is het ook mogelijk om zelf je termijnbedrag aan te passen via de Mijn Energie omgeving. Je kunt hier zelf je termijnbedrag tot 10% omlaag brengen.

Groet,
Serena
Hoe kan je dat bedrag dan aanpassen? Ik probeer de schuifbalk van het gasverbruik te gebruiken, maar die reageert nergens op.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi H. Wannee,

Dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Met hoeveel wil je het termijnbedrag verhogen of verlagen? Dan gaan wij dat in orde maken.

Groet,
Tomer
Hallo Tomer,
We zouden het willen verlagen naar € 80,- per maand.

Groet, Helen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi H. Wannee,

Ik heb het gelijk aangepast. Hiervan ontvang je ook een bevestiging van per mail.

De opdracht voor de volgende incasso is inmiddels al naar de bank verstuurd. Dat betekent dat je nieuwe termijnbedrag pas ingaat vanaf de eerste daaropvolgende incasso.

Groet,
Tomer

Reageer