Beantwoord

Hoe zie ik of mijn termijnbedrag voldoende is?

• 9 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

• Q-starter
  • 0 reacties
Ik kan nergens in mijn dashboard zien of mijn termijnbedrag voldoende is. Daarnaast kan ik ook niet zien wat mijn verbruik is in dal/normaal.

Hoe kan ik nu inschatten hoeveel ik dit jaar ga gebruiken (normaal/dal) en of ik mijn termijnbedrag in de toekomst moet wijzigen?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 11 oktober 2018, 16:56

Hoi @PBE .

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

In de periode van 29 december 2017 (start van je contract) tot 1 oktober 2018 heb je het volgende verbruik gemaakt:

Stroom laag: 1248 kWh.
Stroom hoog: 845 kWh.

In je contractbevestiging is je termijnbedrag van € 36,- gebaseerd op een verbruik van:

Stroom laag: 1560 kWh.
Stroom hoog: 1032 kWh.

Je zit momenteel dus nog goed met je termijnbedrag. Wel moet hierbij worden opgemerkt dat je nog tot 2 januari hebt voordat we de meterstanden bij je opvragen voor de jaarnota.
Op basis van wat je van ons terugkrijgt of wat je moet bijbetalen op onze jaarnota doen wij ook een voorstel voor een nieuw voorgesteld termijnbedrag.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @PBE .

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

In de periode van 29 december 2017 (start van je contract) tot 1 oktober 2018 heb je het volgende verbruik gemaakt:

Stroom laag: 1248 kWh.
Stroom hoog: 845 kWh.

In je contractbevestiging is je termijnbedrag van € 36,- gebaseerd op een verbruik van:

Stroom laag: 1560 kWh.
Stroom hoog: 1032 kWh.

Je zit momenteel dus nog goed met je termijnbedrag. Wel moet hierbij worden opgemerkt dat je nog tot 2 januari hebt voordat we de meterstanden bij je opvragen voor de jaarnota.
Op basis van wat je van ons terugkrijgt of wat je moet bijbetalen op onze jaarnota doen wij ook een voorstel voor een nieuw voorgesteld termijnbedrag.

Groeten,
Julian

Reageer