Beantwoord

Hoe zit het met mijn jaarnota? Heb geen verzoek ontvangen voor meterstanden?

  • 17 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik ben in juli 2016 gestart met Qurrent, en ik ging er vanuit dat ik na een jaar de meterstanden moet doorgeven en een jaarafrekening zou ontvangen. Waarom is dit niet gebeurd?? Volgens mij heb ik over dit jaar teveel betaald. Ik heb tot nu toe niks van jullie gehoord.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 19 augustus 2017, 15:58

Hoi FennyStaal-Stel,

Welkom op de community!

Jouw contract is per 9 augustus vorig jaar, ingegaan.
Door een fout van onze kant hebben wij niet om je standen gevraagd.
Graag ontvang ik jouw standen per e-mail zodat ik ze kan verwerken.

Wil je weten wat het termijn is voor een jaarnota? Kun je hier klikken.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi FennyStaal-Stel,

Welkom op de community!

Jouw contract is per 9 augustus vorig jaar, ingegaan.
Door een fout van onze kant hebben wij niet om je standen gevraagd.
Graag ontvang ik jouw standen per e-mail zodat ik ze kan verwerken.

Wil je weten wat het termijn is voor een jaarnota? Kun je hier klikken.

Groeten van Giulia
Ik snap hier niks van ! Hoe moet ik nu de meterstanden doorgeven. Kan er niets over vinden.
Per 9 augustus 2016 ben ik bij Qurrent aangesloten, dus verwachtte ik per 9 augustus 2017 een melding om de meterstanden door te geven. Dit is niet gebeurd.
Ik geef nu de meterstanden per 20 augustus 2017 aan u door. Hopelijk komt het zo goed:
elektra 17241
gas 60655
Graag hoor ik van u.
Fenny Staal
fennystaal@netvisit.nl
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Fenny,

Je kunt de startstanden mailen naar; vraag@qurrent.nl.

Dan zijn ze meteen op de juiste plaats 😉

Groeten van Giulia

Reageer