Beantwoord

Hoeveel betaal ik per Kw/h?

• 14 december 2017
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

zie Titel.
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 15 december 2017, 09:56

Goedemorgen H.kh!

Leuk om te zien dat je terecht bent gekomen op onze community, welkom 🙂.
Ik zal de tarieven hieronder vermelden. Jij hebt een slimme meter, en daarbij hoort een dubbeltelwerk, dus ook een dubbeltarief.
Overdag maak je gebruik van het normaaltarief, 's nachts van het daltarief.

Jouw normaaltarief is €0,1966 per kWh en jouw daltarief is € 0,1792 per kWh. Dit is uiteraard inclusief elke belasting denkbaar.

Jij vraag je misschien af, wanneer is mijn daltarief van kracht, en wanneer het normaaltarief. Dat leg ik er maar meteen bij uit.
Van 7 uur in de ochtend tot 11 uur in de avond is het normaaltarief van toepassing. Van 11 uur in de avond tot 7 uur in de ochtend is het daltarief van kracht.
Daarnaast is het daltarief ook in het weekend van toepassing. Dit gaat om 11 uur in op vrijdagavond, en eindigt op maandochtend, 7 uur.

Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik dit heel graag!

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Goedemorgen H.kh!

Leuk om te zien dat je terecht bent gekomen op onze community, welkom 🙂.
Ik zal de tarieven hieronder vermelden. Jij hebt een slimme meter, en daarbij hoort een dubbeltelwerk, dus ook een dubbeltarief.
Overdag maak je gebruik van het normaaltarief, 's nachts van het daltarief.

Jouw normaaltarief is €0,1966 per kWh en jouw daltarief is € 0,1792 per kWh. Dit is uiteraard inclusief elke belasting denkbaar.

Jij vraag je misschien af, wanneer is mijn daltarief van kracht, en wanneer het normaaltarief. Dat leg ik er maar meteen bij uit.
Van 7 uur in de ochtend tot 11 uur in de avond is het normaaltarief van toepassing. Van 11 uur in de avond tot 7 uur in de ochtend is het daltarief van kracht.
Daarnaast is het daltarief ook in het weekend van toepassing. Dit gaat om 11 uur in op vrijdagavond, en eindigt op maandochtend, 7 uur.

Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik dit heel graag!

Groetjes,
Nathan
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Nathan, vergeet niet dat de klant ook kan afrekenen op enkel tarief met bijbehorend kWh tarief.
Reputatie 2
Badge +5
Hi @JohnKemmer ,

Klopt, dat kan inderdaad. Maar op dit moment staat dit niet zo genoteerd, en is dit ook niet verzocht. Vandaar dat ik dus het dubbele tarief heb aangegeven. Indien er wordt verzocht om een wijziging van het tarief, bevestigen wij in een nieuwe overeenkomst het enkele tarief wat er vanaf dat moment van toepassing is .

Groetjes,
Nathan

Reageer