Beantwoord

Ik ben niet tevreden over jullie bereikbaarheid en snelheid van eindnota en uitbetaling daarvan.

1 jaar klant bij jullie geweest. Het licht ging niet uit gelukkig. Als ik jullie een cijfer moet geven scoren tov mijn andere ervaringen met leveranciers 3 = slecht. Bereikbaarheid slecht.Veel langer tijd nodig met de eindfactuur maken en het niet nakomen van de belofte van binnen 14 dagen terugbetalen.
Hoe groen dan ook . voor mij niet weer.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 15 februari 2018, 12:57

Hoi RBaas,

Ik vind het jammer om te lezen dat je jouw jaar bij Qurrent zo hebt ervaren.

Voor het opmaken van de eindnota staat maximaal 6 weken na de overstapdatum. Deze heb je na 3,5 week van ons ontvangen. De uitbetaling is inderdaad 1 dag later dan twee weken na dagtekening van de eindnota overgemaakt, waarvoor onze excuses.

De bereikbaarheid is de laatste tijd niet zo goed geweest. Wij zijn op dit moment druk bezig om dit te verbeteren door het aannemen van nieuwe mensen. Wij hopen dat dit issue dan opgelost is. 🙂

Bedankt voor de feedback en wie weet mogen we je toch in de toekomst weer welkom heten bij Qurrent.

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi RBaas,

Ik vind het jammer om te lezen dat je jouw jaar bij Qurrent zo hebt ervaren.

Voor het opmaken van de eindnota staat maximaal 6 weken na de overstapdatum. Deze heb je na 3,5 week van ons ontvangen. De uitbetaling is inderdaad 1 dag later dan twee weken na dagtekening van de eindnota overgemaakt, waarvoor onze excuses.

De bereikbaarheid is de laatste tijd niet zo goed geweest. Wij zijn op dit moment druk bezig om dit te verbeteren door het aannemen van nieuwe mensen. Wij hopen dat dit issue dan opgelost is. 🙂

Bedankt voor de feedback en wie weet mogen we je toch in de toekomst weer welkom heten bij Qurrent.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen