Beantwoord

Ik ben verhuisd wanneer ontvang ik de jaarnota?

• 12 januari 2018
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo!

Ik ben nu ruim een jaar lid van de club en in de tussentijd verhuisd. Ik ben gewend om na een jaar een afrekening van dat jaar te krijgen en ook om daarop te zien of ik wel of geen geld terugkrijg. Immers, het is maandelijks een voorschot bedrag.
Het is namelijk zo dat het maandbedrag wordt bepaald aan de hand van het gebruik van de vorige eigenaren. In mijn geval namen die het wat minder nauw met verbruik dan ik, waardoor ik vrij hoge maandkosten heb. Na een jaar wil ik graag die bedragen aanpassen, alleen kan ik niet lager dan hoe ik nu zit.

Ik hoor graag van een medewerker. Reden dat ik hier mijn bericht drop is omdat ik niet 24 minuten aan de telefoon wil hangen.

Met groet,

Elmer
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 13:44

Hallo Elmer!

Bedankt voor je bericht.
Omdat je in de tussentijd bent verhuisd, krijg je niet precies na de start van Qurrent je jaarnota. Voor je oude woning heb je een eindnota ontvangen, en op je nieuwe woning ben je per 14 februari 2017 overgestapt. Je bent dus nog geen jaar klant op dit nieuwe adres.
Met de meterstanden die je op 14 februari doorgeeft, wordt de jaarnota opgesteld. Binnen 6-8 weken ontvang je de jaarnota en hierna is natuurlijk het termijnbedrag aan te passen.

Heb je zelf al een termijnbedrag in gedachten? Dan pas ik dit graag voor je aan. Ik hoor graag van je!

Groet, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Elmer!

Bedankt voor je bericht.
Omdat je in de tussentijd bent verhuisd, krijg je niet precies na de start van Qurrent je jaarnota. Voor je oude woning heb je een eindnota ontvangen, en op je nieuwe woning ben je per 14 februari 2017 overgestapt. Je bent dus nog geen jaar klant op dit nieuwe adres.
Met de meterstanden die je op 14 februari doorgeeft, wordt de jaarnota opgesteld. Binnen 6-8 weken ontvang je de jaarnota en hierna is natuurlijk het termijnbedrag aan te passen.

Heb je zelf al een termijnbedrag in gedachten? Dan pas ik dit graag voor je aan. Ik hoor graag van je!

Groet, Nina
Hoi Nina,

Helder verhaal, dank je wel voor je uitleg van het proces.
Wat mij betreft kan het maandbedrag wel naar 150 euro p.m. Als je dat in orde wilt maken, erg graag. Dan kijk ik na de jaarnota wel hoe en of nog verder aan te passen.

Dank je wel voor je actie!

Hartelijke groet,

Elmer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Elmer,

Fijn dat alles helder is 🙂

Ik heb jouw termijnbedrag aangepast naar € 150,00. Deze wijziging gaat in per maart 2018, omdat februari 2018 volgende week al wordt geïncasseerd en we deze niet meer kunnen wijzigen. Mocht je na jouw jaarnota een ander bedrag willen, horen wij het graag van je!

Groet,
Tessa

Reageer