Beantwoord

Ik heb een vraag over het incasseren bij Qurrent?

• 1 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

zie boven
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 6 oktober 2017, 09:14

Hallo Simon,

Ik begrijp dat het vervelend is, maar voor mijn collega Giulia is het ook handig wanneer de vraag duidelijk en volledig is.
Je hebt zelf al meerdere topics gestart over dit onderwerp, en voor ons allemaal is het handiger wanneer alle vragen hierover in 1 topic staan. Dit voorkomt ook weer verwarring.

Hier hebben we er laatst over gesproken en ik heb je hier een reactie toegestuurd.
In jouw geval hangt dit af van de facturatie van het slim energiecontract, maar ook doordat er te weinig data is ontvangen. Dit wordt verder onderzocht en volgende week zul je een update ontvangen.
In het vervolg kun je overige vragen over deze zaak in dat topic verder stellen.

Groet, Nina
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi S.E. Jellema,

Welkom op onze Community!
Goed dat je contact met ons op neemt, dan kunnen we meteen voor je aan de slag.

Echter verzoek ik je in dit geval wel iets specifieker te zijn over het incasseren van maandbedragen wat fout gaat.
- Om welk termijn gaat het?
- Wat is er niet volgens plan verlopen?
- Om welk bedrag gaat het?

Als ik deze informatie van je mag ontvangen, help ik je graag verder.

Groeten van Giulia
Beste Giulia,

Enige dagen terug heb ik van een collega van jouw Nina, ook al een reactie hierop gehad.
Dit is gewoon een te algemene reactie. Hier kan ik niets mee.
Jij stelt een drietal vragen. Op Een van die vragen heb ik al antwoord gegeven. HET GAAT OVER DE PERIODE MEI T-M SEPTEMBER .
Er is door allerlei problemen bij jullie , sprake van geen enkel plan.
En uiteraard weet ik niet om welke bedragen het gaat.

Ik ben benieuwd wat voor reactie ik hierop krijg.

Simon Jellema,
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Simon,

Ik begrijp dat het vervelend is, maar voor mijn collega Giulia is het ook handig wanneer de vraag duidelijk en volledig is.
Je hebt zelf al meerdere topics gestart over dit onderwerp, en voor ons allemaal is het handiger wanneer alle vragen hierover in 1 topic staan. Dit voorkomt ook weer verwarring.

Hier hebben we er laatst over gesproken en ik heb je hier een reactie toegestuurd.
In jouw geval hangt dit af van de facturatie van het slim energiecontract, maar ook doordat er te weinig data is ontvangen. Dit wordt verder onderzocht en volgende week zul je een update ontvangen.
In het vervolg kun je overige vragen over deze zaak in dat topic verder stellen.

Groet, Nina