Beantwoord

Ik heb opgezegd per 1-3. Maar toch is er een termijnbedrag afgeschreven waarom?

  • 26 februari 2018
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Ik heb mijn contact per 1-3-2018 opgezegd. Toch is er voor de maand maart een nieuwe afschrijving gedaan. Klopt dit?

ik heb ook al gezocht via meest gestelde vragen, maar krijg de volgende foutmelding:

Helaas is er geen antwoord gevonden

Helaas is er geen antwoord gevonden door een technische fout. Neem contact op met onze klantenservice en vergeet niet om door te geven dat je deze melding hebt gezien. We horen graag van je!
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 28 februari 2018, 09:31

Hoi Jacco,

Welkom op de community!

Ik zie dat je gisteren met mijn collega hebt gesproken. Je mail is inmiddels ook binnen. Ik heb mijn collega's gevraagd de opzegboete niet in rekening te brengen.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jacco,

Welkom op de community!

Ik zie dat je gisteren met mijn collega hebt gesproken. Je mail is inmiddels ook binnen. Ik heb mijn collega's gevraagd de opzegboete niet in rekening te brengen.

Groet,

Jeroen

Reageer