Vraag

Ik kan geen opzegvergoeding op mijn eindnota van Nuon vinden.

• 16 februari 2019
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo,

Ik ben vorig jaar van Nuon overgestapt naar jullie. Er werd mij toen verteld dat de boetes voor gas en elektra verekend zouden worden met de eerste jaarnota, maar nu ik die heb ontvangen kan ik het nergens terugvinden. Volgens mij is het dus ook niet vergoed. Zou iemand hier even naar willen kijken of het wel klopt?

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Thor.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Als er geen opzegvergoeding op je jaarnota door Nuon voor je in rekening is gebracht, kunnen we deze ook niet vergoeden.
Je kan je jaarnota altijd naar ons opsturen (vraag@qurrent.nl). We kijken graag voor je na of er een opzegboete op je eindnota in rekening is gebracht.

Groeten,
Julian
Waarom heb je de titel van mijn vraag veranderd? Dit gaat niet om Nuon, jullie zouden de boete van Nuon vergoeden toen ik ging overstappen. Dat werd mij toen belooft en was ook één van de voorwaarden van het overstappen. Als je mij nu een jaar later gaat vertellen dat het niet klopt dan hebben jullie mij onder valse voorwaarden een contract aangesmeerd.
Daarnaast liet de persoon toen aa de deur op haar tablet al zijn hoe hoog die boetes zouden zijn. Het vergoeden van die boete is onderdeel van het contract dat jullie met mij hebben. Dat is mij belooft en jullie dienen dat na te komen. Stelletje oplichters dat jullie zijn.
Het is heel simpel, doe wat je belooft wanneer je men overtuigt om over te stappen of volg de juridische gevolgen wanneer je achteraf laat weten dit niet meer te willen doen. Ik laat mij niet oplichten door jullie, als we er op dit forum niet uitkomen dan forceren jullie mij om hier aangifte van te doen.
Op de jaarnota van Nuon staan de boetes gewoon vermeld. Ik heb ook nooit gezegd dat ze dat niet hebben gedaan, maar iemand heeft mijn vraag veranderd.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @Thor,

Bedankt voor je reacties.

Wij hebben de eindnota met daarop de opzegvergoeding van je vorige leverancier per mail in goede orde ontvangen. Je jaarnota wordt gecorrigeerd met de verrekening van de opzegvergoeding. Zodra dit is verwerkt, ontvang je de gecorrigeerde jaarnota van ons per mail.

Groet,
Tomer

Reageer