Vraag

Ik kan mijn meterstanden niet inzien in de Mijn Energie omgeving

• 9 mei 2018
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

waardeloos als je de meterstanden niet kan inzien...

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi CvANOLDENMARK,

Bedankt voor je reactie.

Het klopt inderdaad dat de uitleesfrequentie al op dagelijks staat. Excuses voor de verwarring.

Mijn collega heeft het issue echter wel doorgezet naar de technische afdeling. Het probleem is dat er alleen tweemaandelijkse data wordt geladen in Mijn Energie in plaats van de de dagelijkse data. Het verzoek ligt bij de technische afdeling om de juiste data weer in te laden.

Dit staat echter los van jouw jaar/eindnota. Hiervoor zullen wij de meterstanden uitlezen en op basis van deze meterstanden zullen wij de nota opmaken.

Wij houden je hier op de hoogte.

Groet,
Tessa
Er is niets mis met de uitleenfrequentie, staat op dagelijks sinds het begin.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @CvANOLDENMARK,

Welkom op de Qurrent community!

Mijn collega heeft een taak doorgezet naar de technische afdeling om je meterstanden in de Mijn Energie omgeving weer inzichtelijk te maken.
De technische afdeling heeft hier als reactie op gegeven dat dit te maken kan hebben met de uitleesfrequentie van de slimme meter op 'dagelijks uitlezen' gezet moet worden.
Je kan de uitleesfrequentie van de slimme meter in Mijn Energie aanpassen. Dit doe je door in Mijn Energie naar 'Profiel' te gaan en daar de optie 'Woning' te selecteren (zie bijlage 1).
Vervolgens kan je in dit menu de uitleesfrequentie van de slimme meter aanpassen naar 'dagelijks uitlezen' (zie bijlage 2).

Groet,
Julian

Reageer