Beantwoord

Ik kan mijn opzegvergoeding niet declareren wat nu?

  • 30 januari 2018
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Ik ben al een paar keer bezig geweest om mijn declaratie te versturen naar ik kom niet door de procedure. Als ik via mijn energie naar de bewuste link ga worden mijn gegevens niet over genomen zodat ik niet mijn bestand met eindjaar opgave vorige leverancier kan versturen. Als ik wil bellen moet ik minimaal 20 min wachten. nu lees ik dat je binnen 3 maanden moet declareren. Dat is voor mij alweer overschreden. Hoe nu verder? Word er niet vrolijk van.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 2 februari 2018, 09:49

Hallo M.S.deJong,

Welkom op de community!

Wat vervelend dat het niet lukt om jouw opzegvergoeding via het declaratieformulier op te sturen. Je kan de eindafrekening van je vorige leverancier sturen naar vraag@qurrent.nl. Wij zullen hem dan verwerken ongeacht die 3 maanden.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo M.S.deJong,

Welkom op de community!

Wat vervelend dat het niet lukt om jouw opzegvergoeding via het declaratieformulier op te sturen. Je kan de eindafrekening van je vorige leverancier sturen naar vraag@qurrent.nl. Wij zullen hem dan verwerken ongeacht die 3 maanden.

Groet,
Tessa

Reageer