Vraag

Ik wil graag een factuur in PDF formaat hebben, hoe regel ik dit?

• 6 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag een factuur in PDF hebben van de afgelopen maanden. Echter als ik op financieel overzicht klik zie ik alleen maar een bedrag staan en de maand waarom het gaat maar ik kan niks aanklikken, Hoe kan dit? En hoe kom ik anders aan een factuur?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JohannesvanBussel,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Het is mogelijk om een factuur van je termijnbedrag te ontvangen als je per factuur bij ons betaalt. Momenteel betaal je per automatische incasso wat betekent dat maandelijks het termijnbedrag wordt afgeschreven maar je hier niet een aparte factuur per e-mail van ontvangt.
Als je in het bezit bent van een slimme meter is het mogelijk om ééns in de maand een verbruiks- en kostenoverzicht (VKO) van ons te ontvangen maar ik zie dat je momenteel nog een conventionele meter hebt.

In dit geval is het niet mogelijk om een factuur ontvangen tenzij je je betaalmethode wijzigt naar 'betaling per factuur'. Als je wilt dat we dit voor je regelen kan je dit aan ons laten weten door te reageren in deze topic.
Mocht je niet je betaalmethode willen wijzigen maar gewoon een indicatie willen van wat je voor je energieverbruik tot nu toe zou moeten betalen dan kun je ook gewoon je meterstanden aan ons doorgeven en ons een berekening laten maken.

Groeten,
Julian

Reageer