Beantwoord

Ik wil graag overstappen van automatische incasso naar handmatig betalen?

• 11 januari 2018
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik wil graag overstappen van automatische incasso naar handmatig betalen
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 12 januari 2018, 14:03

Hoi Marleen, welkom op de community!

De incasso's vinden altijd rond de 26e plaats, dat komt gelukkig goed uit voor jouw John :)
Maar we kunnen deze data helaas niet aanpassen.

Het is wel mogelijk om handmatig te betalen. Je kan bijvoorbeeld bij je eigen bank een automatische overboeking instellen op een andere dag. Houd er wel rekening mee dat je een rekening wel binnen een bepaald aantal dagen dient te betalen.

Er zitten geen extra kosten aan verbonden als je handmatig wil betalen :)
De incasso voor de maand januari is al de deur uit dus die kan ik helaas niet meer tegenhouden, maar ik heb nu ingesteld dat vanaf volgende maand je handmatig kan overmaken. Je krijgt dan via de mail een factuur.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +4
Zou je dat wel doen? volgens mij zitten daar altijd extra kosten aan.
Ja maar soms kan het niet anders, ik kan de afschrijfdatum niet veranderen. Komt heel ongelukkig uit nu.
Badge +4
Oke ik heb toen gebeld en gevraagd of de afschrijving kan plaats vinden op de 26 van de maand wanneer het salaris binnen komt. dat hebben ze aangepast gaat nu prima.
Misschien een idee?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Marleen, welkom op de community!

De incasso's vinden altijd rond de 26e plaats, dat komt gelukkig goed uit voor jouw John :)
Maar we kunnen deze data helaas niet aanpassen.

Het is wel mogelijk om handmatig te betalen. Je kan bijvoorbeeld bij je eigen bank een automatische overboeking instellen op een andere dag. Houd er wel rekening mee dat je een rekening wel binnen een bepaald aantal dagen dient te betalen.

Er zitten geen extra kosten aan verbonden als je handmatig wil betalen :)
De incasso voor de maand januari is al de deur uit dus die kan ik helaas niet meer tegenhouden, maar ik heb nu ingesteld dat vanaf volgende maand je handmatig kan overmaken. Je krijgt dan via de mail een factuur.

Groetjes, Tanja
Beste Tanja van Qurrent,

Ik zou graag ook overgaan van automatische incasso naar handmatig betalen. Zou je dit voor mijn account kunnen instellen per maart? Voor deze maand heb ik al betaald 🙂.

Hoor graag of dit mogelijk is. Krijg ik hier dan een melding van? En voor welke data moet er uiterst betaald zijn per maand? Ik krijg mijn salaris altijd een van de laatste dagen per maand, lastig.

Groetjes Alexandra
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @AlexandraV , ik heb het meteen voor je aangepast 🙂 Je ontvangt via de mail ook een bevestiging met uitleg.

Je krijgt elke maand per e-mail een factuur. Hierop staat de uiterste betaaldatum. Volgens mij is dat uiterlijk na 8 dagen.

Groetjes, Tanja
Beste Tanja van Qurrent,

Ik zou juist graag overgaan van handmatig betalen naar automatische incasso. Zou je dit voor mijn account kunnen instellen of hoe kan ik dit zelf instellen?

Hoor graag van je of dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

R. Meeuwisse

Reageer