Beantwoord

Ik wil online mijn facturen en nota's inzien en uitprinten voor administratie. Hoe doe ik dit?

• 23 april 2018
  • 1 reactie
  • 165 keer bekeken

Ik wil online mijn oude facturen inzien en uitprinten voor administratie. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 24 april 2018, 14:33

Hoi @J.Drost,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
Je kan alle opgemaakte facturen en nota's van ons terugvinden in het 'financieel overzicht' in het administratiemenu in de Mijn Energie omgeving.
Bij de nota's is het ook mogelijk om deze vervolgens in te zien en uit te printen. Voor de afzonderlijke facturen van de termijnbedragen is dit niet mogelijk, uiteraard zijn al deze termijnbedragen wel weer gespecificeerd op de jaar- of eindnota.

Om er voor te zorgen dat je ook een beetje een beeld hebt van waar je nu terecht kan in Mijn Energie, heb ik een screenshot gemaakt van het administratiemenu. Dit ziet er als onderstaande uit:

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @J.Drost,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
Je kan alle opgemaakte facturen en nota's van ons terugvinden in het 'financieel overzicht' in het administratiemenu in de Mijn Energie omgeving.
Bij de nota's is het ook mogelijk om deze vervolgens in te zien en uit te printen. Voor de afzonderlijke facturen van de termijnbedragen is dit niet mogelijk, uiteraard zijn al deze termijnbedragen wel weer gespecificeerd op de jaar- of eindnota.

Om er voor te zorgen dat je ook een beetje een beeld hebt van waar je nu terecht kan in Mijn Energie, heb ik een screenshot gemaakt van het administratiemenu. Dit ziet er als onderstaande uit:

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen