Beantwoord

Is dubbel stroomtarief voor mijn voordelig?

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Ik zie in mijn maandelijkse overzichten dat ik sinds ik klant ben bij Qurrent dag- en nachtstroom apart berekend krijg. Klopt dit wel? Ik heb nooit eerder nacht- en dagstroom apart afgenomen en heb hier niet voor geopteerd. Is dit in mijn geval niet een te dure optie?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 26 september 2017, 10:37

Hoi JHBonestroo,

Welkom op onze community! Als je een meter met 2 telwerken (of 4) telwerken hebt, dan wordt je verbruik automatisch afgerekend tegen een dubbel tarief. Dit is uiteraard met name voordelig als je meer verbruikt tijdens daluren ('s nachts en in het weekend) dan tijdens de piekuren. Als dat niet het geval is, en je liever hebt dat we je verbruik op basis van enkel tarief afrekenen, laat het dan aan ons weten. Dan passen we het administratief aan en zal je op je volgende jaarnota één tarief zien.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi JHBonestroo,

Welkom op onze community! Als je een meter met 2 telwerken (of 4) telwerken hebt, dan wordt je verbruik automatisch afgerekend tegen een dubbel tarief. Dit is uiteraard met name voordelig als je meer verbruikt tijdens daluren ('s nachts en in het weekend) dan tijdens de piekuren. Als dat niet het geval is, en je liever hebt dat we je verbruik op basis van enkel tarief afrekenen, laat het dan aan ons weten. Dan passen we het administratief aan en zal je op je volgende jaarnota één tarief zien.

Groeten,

Natalia

Reageer