Beantwoord

Is mijn verbruik nog in lijn met mijn maandbedrag?


Ik heb mijn meterstanden ingevuld in 'Mijn energie' nu verwacht ik ook dat ik mijn actuele verbruik kan zien zodat ik eventueel makkelijk mijn maandbedrag kan aanpassen alleen is dat helaas niet het geval.
Lijkt me toch wel handig dat als iemand zijn/haar meterstanden in vult gelijk kan zien of de persoon nog goed zit met zijn maandbedrag.
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 8 oktober 2016, 11:59

moniquefranke schreef:

Ik heb mijn meterstanden ingevuld in 'Mijn energie' nu verwacht ik ook dat ik mijn actuele verbruik kan zien zodat ik eventueel makkelijk mijn maandbedrag kan aanpassen alleen is dat helaas niet het geval.
Lijkt me toch wel handig dat als iemand zijn/haar meterstanden in vult gelijk kan zien of de persoon nog goed zit met zijn maandbedrag.



Hoi Monique,

Geen slimme meter

Als je geen slimme meter hebt kun je in Mijn Energie je meterstanden handmatig invullen. Op basis van je verbruik zie je dan bij ‘Maandbedrag aanpassen’ een voorgesteld maandbedrag. Deze kan je hier vervolgens accepteren.

Slimme meter
Mocht je een slimme meter hebben krijg je ook elke 2 maanden een Verbruik- en kostenoverzicht.
Hier kan je op zien wat de kosten per 2 maanden zijn en weet je of je maandbedrag in lijn ligt.

Kom je er via Mijn Energie niet uit? Dan kan je altijd de klantenservice benaderen, wij adviseren je graag.

Groetjes, Tanja en Lisa

Bekijk origineel

1 reactie

moniquefranke schreef:

Ik heb mijn meterstanden ingevuld in 'Mijn energie' nu verwacht ik ook dat ik mijn actuele verbruik kan zien zodat ik eventueel makkelijk mijn maandbedrag kan aanpassen alleen is dat helaas niet het geval.
Lijkt me toch wel handig dat als iemand zijn/haar meterstanden in vult gelijk kan zien of de persoon nog goed zit met zijn maandbedrag.



Hoi Monique,

Geen slimme meter

Als je geen slimme meter hebt kun je in Mijn Energie je meterstanden handmatig invullen. Op basis van je verbruik zie je dan bij ‘Maandbedrag aanpassen’ een voorgesteld maandbedrag. Deze kan je hier vervolgens accepteren.

Slimme meter
Mocht je een slimme meter hebben krijg je ook elke 2 maanden een Verbruik- en kostenoverzicht.
Hier kan je op zien wat de kosten per 2 maanden zijn en weet je of je maandbedrag in lijn ligt.

Kom je er via Mijn Energie niet uit? Dan kan je altijd de klantenservice benaderen, wij adviseren je graag.

Groetjes, Tanja en Lisa

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen