Beantwoord

Jaarnota 2018 - Qurrent blijft in gebreken

• 25 juli 2018
  • 3 reacties
  • 296 keer bekeken

Beste Qurrent,

2 weken terug heb ik dezelfde vraag gesteld, maar waar blijft nou mijn jaarnota...
Op 27 februari is er een X bedrag terug gestort, maar nergens is er iets vinden over mijn jaarverbruik.
In mijn Qurrent kan ik al sinds mijn aansluiting bij jullie niets bij jullie terug vinden, daar jullie site elke keer een error geeft.
Tomer van Qurrent gaf aan dit door een technische fout komt en dat de afdeling die de nota's opmaakt het zou bekijken.
Nu zijn we 2 weken verder en ik heb weer niets gehoord of ontvangen.
Sinds dat ik lid ben hoor ik niets anders als fouten en ik ben er klaar mee.
Kunnen jullie hier a.u.b. iets urgents van maken daar ik mijn jaarnota gewoon wil hebben, anders zeg ik Qurrent per direct op.
Sorry maar ik ben het wachten op Qurrent gewoon zat.

Met vriendelijke groet,
Raoul de Freitas Machado (klant nummer 134470)
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 augustus 2018, 13:26

Hoi @RFdeFreitasMachado ,

Inmiddels hebben we de nota naar je toegestuurd.
Excuses voor het lange wachten!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RFdeFreitasMachado,

Bedankt voor je bericht.

Na het telefoongesprek wat je met mijn collega Tomer hebt gehad heeft hij aan onze technische afdeling gevraagd of zij deze jaarnota inzichtelijk kunnen maken.
Helaas vragen we toch nog om een klein beetje van je geduld tot de taak is behandeld en verwerkt. Zodra dit is gebeurd zal de jaarnota gelijk per mail naar je worden verstuurd.

Groeten,
Julian
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @RFdeFreitasMachado,

Helaas is deze kwestie nog niet opgelost. Zodra onze technische afdeling de nota gereed heeft, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @RFdeFreitasMachado ,

Inmiddels hebben we de nota naar je toegestuurd.
Excuses voor het lange wachten!

Groet, Joost

Reageer